khalil
Istumme Kylien, Kendalin, Justinin ja Tygan kans varastolla. Seinään upotetut kaijuttimet tekevät parhaansa huudattaessaan Tupacia ja kaikki näyttävät kärsiviltä viimeyön jäljiltä.
"Mitäs kyrvät?" Za huutaa yhtäkkiä, kävellen ovesta sisälle. Kukaan ei vaivaudu vastaamaan mitään, joten mies istuu seuraamme sohville. Hetken päästä - ilmeisesti tupakan poltettuaan - Mia tulee perässä, näyttäen yhtä hyvältä kuin aina, ehkä hieman paremmaltakin. Naisella on kasvoillaan raskas meikki ja punaista huulipunaa, joka passaa tolle helvetin hyvin. Päällä sillä on musta napapaita, musta nahkatakki ja samanväriset reikäpillifarkut. Se hyppää kans sohvalle ja nostaa jalkansa toisen päälle, nojaten rennosti selkänojaan käsillään.
"Ota kuva, kestää pitempään", nainen töksäyttää mulle samalla, kun lyö Justinia, joka työntää sormiaan naisen farkkujen rei'istä sisään. Se solmii uudestaan mustan Conversensa nauhat, niiden auettua kaiken häsläämisen keskellä.
"Vittu, että osaa olla tylsää", huokaisen taputellen sohvan käsinojaa sormillani. Samassa Mia ottaa lattialta laukkunsa ja kaivaa sieltä lonkeron käsiinsä. Nainen avaa sen kylmän rauhallisesti ja ottaa hörppyä.
"Oli vissiin kovaki krapula, ku piti lähteä uuteen nousuun?" Tyga virnistää.
"Meinas kuolema tulla", nainen naurahtaa takaisin.
"Mia vetäski kunnon kännit eilen", Za kuuluttaa. "Ei ois kotia päässy, jos en ois taluttanu autoon!"
"Pidä se pääs kiinni, ääliö."
Siitä lähtikin kunnon hälinä, muiden nauraessa asialle ja kertoessa oman illan kulusta.
Työnteosta ei tullut tänään mitään, joten Mian innostamana päätimme laittaa bileet pystyyn. Kylie ilmoitti sopivasti, että voisimme olla hänen ja Kendalin kartanolla. Haimme kasoittain juomia viinakaupasta ja bileet lähtivät käyntiin helvetinmoisella ryminällä.
"Nyt sä saat tulla seuraamaan esimerkkiä vierestä", sanon Mialle, kun huomaan parin ostajan tulleen paikalle. Mia nyökkää hiukan hermostuneena ja seuraa mua parikymppisten naisten luokse.
"Se tavallinen?" kysyn ja muijat nyökkäävät huomaamattomasti. Otan taskustani pari gramman pussia, jotka ojennan naisille. Saan parikymppiä kummaltakin ja nyökkään kiitokseksi. Lähden jatkamaan matkaa tietäen, että Mia seuraa jokaista liikettäni tarkkaan - tiedän naisen olevan jopa hiukan perfektionisti, joten se ei halua sössiä omaa myyntiään. Seuraavaksi vastassa on hiukan vanhempi mies, joka hymyilee mulle tuttavallisesti. Mies on selvästi tälläkin hetkellä pöllyissä, mutta niin on puolet muistakin täällä olevista.
"Vitonen", mies sanoo ja mä otan tällä kertaa toisesta taskustani huomaamattomasti pienen pussukan, jossa on viis grammaa. Saan samalla satasen käteeni ja nyökkään kiitokseksi.
mia
Musta tulis varmaan helvetin hyvä kyttä, sillä multa ei jää mikään huomaamatta. Katson salakavalasti vierestä kun Khalil myy asiakkaille, eikä kukaan niistä huomaa mun tarkkailevan. Vasta, kun joukko puolialastomia akkoja ilmestyvät paikalle ja alkavat roikkumaan Khalilissa, mun päässäni kuohahtaa jotenkin ihmeellisesti.
"Saanks mä nimmarin?" joku niistä hymyilee ja luulee varmaankin näyttävän seksikkäältä, kun vetää kaulusta alemmas: "Tänne." Khalil on selvästi tottunut näihin, sillä mies on ihan mukana ja taiteilee nimmarinsa toisen rintoihin. Jos mä haluan jotain, ensinnäkin mä saan sen ja toiseksi, mä en todellakaan jaa sitä kenenkään kanssa. Tönäisen huomaamattomasti jonkun niistä hutsuista edestäni ja pistän huulilleni viettelevän hymyni. Khalil ottaa jonkun kanssa yhteiskuvan, jonka jälkeen se kääntyy katsomaan suuntaani.
VOCÊ ESTÁ LENDO
messed up • JB
Fanfic"Vittu, mä oon kyllästyny sun naamaas." Mun sanat eivät saa minkäänlaista reaktiota aikaan. Olisin melkein toivonut, että mies olisi alkanut raivoamaan ja sanonut mulle kerrankin pahasti. Ehkä sitten mä olisin jaksanut katsella miestä vielä hetken a...