yhdestoista luku

843 62 0
                                    

mia

Päädyin ilmeisesti Justinin vierashuoneeseen yöksi, mutta mulla ei ole eilisestä minkäänlaista muistikuvaa. Nousen sängystä vaivalloisesti ja toivon, että olisin pukeutunut eilen vähän rennompiin vaatteisiin kuin helvetin tiukkaan mekkoon. Avaan vierashuoneen oven ja huokaisen raskaasti, sillä talo on aivan helvetin iso. Mä kerkeäisin todennäköisesti kuolla nestehukkaan ennenkuin ehtisin keittiöön juomaan vettä. Kuitenkin päätän ottaa riskin ja pääsen kuin pääsenkin alakertaan elossa. Etsin jääkaapista isoimman pullon vettä minkä löydän ja juon sen tyhjäksi hetkessä. Samassa kuulen askelia portaista ja tajuan, että Justinilla on ollut joku nainen yötä.

"Huomenta", mies hymähtää mulle samalla, kun saattaa naistansa eteiseen. Nyökkään vastaukseksi ja etsin toista pulloa vettä. Kuulen pussailua, hyvästelyt ja oven käyvän. Sitten paidaton Justin tulee takaisin keittiöön ja ottaa toisen löytämäni vesipullon kädestäni, juoden sen tyhjäksi.

"Rankka yö", kohautan kulmiani.

"Etkö sä muka kuullu?" Justin virnistää.

"Itseasiassa mä en muista edes tulleeni tänne", mutisen, eikä Justin voi enää pidätellä nauruaan.

"Muut meni Khalilille ja sä sanoit tappavas sen, joten mä otin sut tänne", mies hymähtää ja alkaa ilmeisesti etsimään jotain syötävää jääkaapistaan. Hyppään baaritasolle istumaan ja huokaisen.

"Mä kerkesin jo unohtaa, mitä se idiootti teki."

"Älä välitä, sellanen se on", Justin sanoo, kuin olisi päivänselvää että Khalil panee muita akkoja selkäni takana. Mitä jos se tekeekin sitä?

"Vituttaa, kun sen pitää olla sellainen", huokaisen. Justin ottaa kananmunia ja alkaa paistamaan niitä rennosti.

"Anna olla. Se on Khalil, eikä muuksi muutu", mies toteaa samalla, kun etsii lastan käteensä ja kääntelee munakkaitaan. Lopulta se tyrkkää lautasen käteeni ja istuu viereeni omansa kanssa.

Söimme munakkaat ja koko sen ajan mä valitin Khalilista. Justin oli vain turpa kiinni ja varmaankin ajatteli omia juttujaan, mutta sainpahan ainakin vuodatettua kaiken paskan ulos. Loppujen lopuksi Justin nakkasi mut kotiin, että pääsisin siistiytymään. Kuitenkin kun tulen suihkusta, tajuan Khalilin istuvan sängylläni.

"Mitä vittua?" suustani kuulostaa tulevan ja Khalil kohottaa kulmiaan äimistyneenä.

"Mitä mitä vittua?"

"Mitä vittua sä täällä teet?" kivahdan.

"Tulin sun luokses, tyhmä", mies hymyilee ja tulee lähelleni, mutta perääntyy tajuttuaan etten vastaa tämän hellyydenosoituksiin. Kiedon pyyhkeen tiukemmin ympärilleni ja puren huultani. Yritän olla haistamatta miestä, sillä toi tuoksuu älyttömän hyvältä tai katsomatta ton silmiin, sillä ne saavat mut aina samantien leppymään.

"Mee sen eilisen ämmäs luo", kehotan ja Khalil huokaisee raskaasti, istuen takaisin sängylleni. Näytän varmastikin naurettavalta seisoessani keskellä huonetta pelkkä pyyhe päälläni ja kädet uhmakkaasti ristissä.

"Ei se ollu mitään verrattuna suhun", mies toteaa.

"Ei varmaan ollutkaan", hymähdän ja menen vaatekaapilleni, sillä märistä hiuksistani tippasee kylmää vettä iholleni ja ihoni alkaa mennä kananlihalle. Vaikka olen itsevarma, en voi silti olla ajattelematta Khalilia nauttimassa toisen kosketuksesta. Tai sitä, että kyseinen nainen olisi ollut parempi kuin mä. 

"Se oli vaan joku typerä akka", Khalil yrittää. "Eikä se tuu ikinä toistumaan." Otan pyyhkeen päältäni huolimatta Khalilista ja siitä tosiasiasta, että mies tuijottaa vartaloani herkeämättä. Puen kiusallani punaiset alusvaatteet ja laitan mustat reikäfarkut hidastetusti päälleni.

messed up • JBDonde viven las historias. Descúbrelo ahora