seitsemäs luku

935 61 0
                                    

mia

"Me lennetään yksityisjetillä?" ihmettelen, kun porukkamme nousee auton kyydistä asfaltille parinkymmenen metrin päässä lentokoneesta.

Muut alkavat nauramaan kuultuaan lausahdukseni ja Kylie kääntyy edessäni minuun päin naurahtaen. "Tottakai, millä muullakaan sä luulet ton poptähden kulkevan?"

Miten onnistunkaan aina unohtamaan ystävieni tulot ja Instagram-seuraajat? Tottakai me lennetään yksityislentokoneella, minun olisi parempi jo tottua tähän miljonäärinuorten hifistelyelämään.

"Aaa, joo, tietysti", tunnen punan leviävän hennosti poskilleni, joten piilotan kasvoni käsieni taakse jatkaen matkaa portaita päin Xavier vierelläni. Kasvojeni piilotus taisi olla muutenkin hyvä idea, en haluaisi ihan vielä paljastaa henkilöllisyyttäni noille puskassa makaaville paparazzeille sekä sen jälkeen koko maailmalle.

"Ekaa kertaa yksityiskoneessa?" velipuoleni päättää kysyä, kun olemme astelleet sisälle tuohon valkeaan, taivaan halki kiitävään hökötykseen, jossa viettäisimme jengillä aikaa seuraavat viisi tuntia yhdessä.

Nyökkään tuolle vastaukseksi ja etsin tieni Kendallin viereen istumaan kyseisen naisen käydessä kiihkeää keskustelua sisarensa kanssa.

"Mä vannon, ettei mun ja Harryn välillä ole yhtikäs mitään. Me ollaan vaan kavereita ja siinä kaikki", Kendall huokaisee pyöräyttäen silmiään, muttei hänen pikkusiskonsa tunnu olevan asiasta samaa mieltä.

"Ai sä tosiaan luulet mun uskovan tota paskaa niitten kuvien jälkeen?" Kylie nauraa kiusoittelevasti. "Miten ne kuvat edes ylipäätään vuoti nettiin?"

"Mistä minä tietäisin? Joku fani kai hakkeroi sen iCloud-tilin tai jotain", vanhempi Jenner tuhahtaa kyllästyneenä sisarensa uteluihin.

"Mun mielestä teille pitäis keksiä joku hyvä shippinimi, onks sulla Mia jotain ehdotuksia?" Kylie katsoo minua odottavasti, mutta päätän olla sekaantumatta siskosten sotkuihin ja pudistelen vain päätäni.

"Kylie, oo jo vain hiljaa tai kuristan sut kohta", Kendall toteaa ennen kuin alkaa selaamaan puhelintaan Kylien naurahtaessa ja kääntyessä juttelemaan poikaystävänsä Tygan kanssa.

Minä puolestani kierrätän katsettani ympäri vaaleilla sävyillä sisustettua, modernia yksityislentokoneen matkustajaosiota ja annan sen pysähtyä Khalilin, Justinin ja Xavierin kohdalle. Miehet keskustelevat jostakin vakava ilme kasvoillaan volyymit hiukan liian pienellä, jotta kuulisin heidän äänensä. Jatkan heidän huultensa liikkeen katselua vielä tovin, kunnes Bieber saa minut kiinni tuijotuksesta ja käännän pääni ikkunaan päin esittäen, etten olisi juuri yrittänyt salakuunnella heidän puheitaan. Kun olen varma, ettei minua enää katselisi ne ruskeat nappisilmät, uskallan kääntää katseeni takaisin poikiin ja huomaan heidän kaikkien uppoutuneen omiin ajatuksiinsa kännyköitään selaten. Huokaisen syvään päätyen itsekin selaamaan luurillani sosiaalista mediaa ja kuuntelemaan kuulokkeistani musiikkia, jotta en tylsistyisi kuoliaaksi lennon aikana.

***

Istumme Khalilin, Xavierin ja Kendallin kanssa yhdessä meille varatuista Range Rovereista, kun kiirehdimme hotellille hurjaa vauhtia, jotta ehtisimme asettua aloillemme ennen illan keikkaa. Auto pysähtyy hulppealta näyttävän pilvenpiirtäjän taakse ja nousemme tummennettujen ikkunoiden takaa taas muiden ihmisten silmien nähtäville. Kävelemme ripeästi takaovista sisälle ennen kuin muut ehtisivät tunnistaa meitä ja pujahdamme respaan, jossa Justin, Kylie ja Tyga jo odottavat meitä.

"Vihdoin te tulitte, mä en olis kestäny näitä kahta toisiinsa umpirakastunutta enää hetkeekää kauempaa", Justin parahtaa ja saa meidät kaikki nauramaan astellessamme hakemaan avaimia vastaanottoon.

messed up • JBDonde viven las historias. Descúbrelo ahora