kolmaskymmenesyhdes luku

685 47 6
                                    

Justin nostaa paitani helmaa ja siirtää kätensä paljaalle iholleni. Kylmätväreet kulkevat pitkin vartaloani ja katson miestä pieni hymynkaare huulillani. Otan innolla vastaan intohimoiset suudelmat ja tunnen, kuinka Justinin vartalo painautuu omaani vasten.

"Meidän piti olla vaan kavereita", Justin virnistää suudelmien välistä, mutta samalla mies tiukentaa otettaan vartalostani ja ujuttaa kätensä farkkujeni sisään

"En mä halua olla pelkkä kaveri", henkäisen.

°

"Mitä sä höpötät?" Justin kysyy unisena ja hakkaa mua tyynyllä. Hätkähdän hereille ja katson hölmistyneenä ympärilleni. Näinkö mä juuri seksiunta Justinista miehen nukkuessa mun vieressä!?

"Mitä mä sanoin?" kysyn punastuen, mutta pelastuksekseni on pimeää.

"En mä saanu selvää", mies mutisee väsyneen kuuloisena ja nukahtaa nopeasti uudestaan. Mä huokaisen helpottuneena, sillä olisi ollut noloa selittää unen tapahtumat varsinkin eilisen jälkeen. Puren huultani ja yritän saada jotain muuta ajateltavaa kuin se typerä uni, muttei toivoakaan.

Kello on vasta kaksi yöllä enkä mä saa enää unta, joten laitan Zalle viestiä ja kyselen miehen olinpaikkaa. Vastaus tulee nopeasti ja toi ilmoittaa olevansa jengin kanssa varastolla.

"Mä meen varastolle, tuutko sä?" kysyn herätettyäni Justinin.

"Mä nukun pari tuntia ja tuun perässä", Justin mutisee aamukäheällä äänellään ja puren hampaita yhteen, etten sivelisi ton paljasta selkää. Hillitsen itseni sillä ajatuksella, että se voisi olla helvetin outoa käyttäytymistä sopimuksemme jälkeen.

Nousen ja puen hiljaa vaatteet päälleni, että Justin saisi nukkua rauhassa. Lainaan Zan Mersua ja käännän sen keulan kohti varastoa. Pysäköin Mersun Zan toisen auton viereen ja astun soralle. Kävelen varaston ovelle ja kun avaan sen, nenääni tulvahtaa pistävä kannabiksen haju.

"Suaki näkee", Kendall hymyilee yllättävän pahassa pilvessä ja naisen silmät loistavat punaisina. Nyökkään pienesti ja istun Khalilin viereen sohvalle. Mies suo muhun kummastuneen katseen, muttei sano mitään. Sytytän tupakan ja katson, kuinka muut ryyppäävät ja polttavat savuja.

"No, otatko sä?" Khalil kysyy yhtäkkiä ilmeisesti kyllästyttyään hiljaiseen tuijotukseeni. Mies ojentaa mulle puoleksi palanutta jointtia, mutta mä kieltäydyn pään pudistuksella. "No mitä helvettiä sä sitten haluat?" Kohautan olkiani ja Khalil on selvästikin menettää hermonsa kanssani, joka saa mut tietenkin tuntemaan lapsenomaista riemua.

Mä alan väsäämään jointteja huvin vuoksi ja Kendall istuu toiselle puolelleni. Höpöttelemme niitä näitä, mutta suurimman osan ajasta naisen jutuissa ei ole päätä eikä häntää. Lopulta kaikille tulee järkyttävät mässyt ja noi lähtevät selväpäisen Zan kyydillä hakemaan ruokaa. Yllätyksekseni Khalil jää seurakseni.

"Vieläkö sä oot sen idiootin kanssa?" Khalil kysyy ja nostaa jointin huulilleen, katsoen mua ärsyttävän mietteliäästi.

"Justin on sun kaveri, ei kavereista puhuta noin", muistutan tahalteni äidillisesti ja Khalil kohauttaa kulmiaan epäkiinnostuneena.

"Sä et siltikään vastannu mun kysymykseen."

"Me ei olla ikinä oltu Justinin kanssa, mitä se nyt ikinä tarkottaakaan", hymähdän.

"No vieläkö sä panet sitä?" Khalil ärähtää, enkä voi estää ylimielistä virnettä nousemasta huulilleni. "Ota toi ilme pois sun kasvoilta, tai-"

messed up • JBWo Geschichten leben. Entdecke jetzt