Rozdział 19

646 42 6
                                    

Ana

Jest perfekcyjnie, 35°, gorąca woda i... podejrzajaco nie odzywajacy się Christian...

-Znowu o nim myślisz? -pyta się mama, stawiając na stolik zimne piwo.

-Martwię się, że dowiedział się o mojej zmianie nazwiska.. stwierdzi pewnie, że ten wyjazd to podstęp, aby go zostawić. -mowie biorąc duży łyk napoju.

-Uwierz mi, pewnie teraz się zapracowuje, aby tylko nie myśleć, że jesteś daleko. -śmieje się mama i kładzie się na leżaku, ja wstaje i podchodzę do stolika obok po telefon. -Kochanie co ty robisz?-pyta się.

-Dzwonie do firmy. Upewnić się, że nie spieprzyl tego urlopu. -odwracam się do niej wybierając numer firmy. Odbiera Alice. -Hej słuchaj, jest Christian w pracy?-wale prosto z mostu.

-Nie, przecież sama wzięłas dla was urlop.-mówi.

-Tak... Racja... -szepcze. -Wiesz co u niego? -dodaje.

-Dlaczego sama do niego nie zadzwonisz? -pyta się.

-Bo, ugh..-warcze i się rozlaczam. Wybieram numer do Taylora.

-Ana?-odbiera Christian. Kurwa! Rozlaczam się po raz kolejny. Odkładam telefon.

-Mhm... Kochanie, przyjdź tu na chwile.-szepcze mama patrząc się w laptop. -Chyba macie jakieś przecieki. -dodaje. Pochylam się nad nią i zamieram. Post napisany dosłownie minute temu...

"Pani Grey? Ale czy aby na pewno już chce być Grey??

Informacja z najwyższej półki, pani Anna Grey(30l.), zmienia nazwisko na swoje panieńskie. Decyzję podjęła tuż po swoim tragicznym wypadku..."

Po chwile słysze telefon... podchodzę do niego. Christian....

-Daj odbiorę. -mówi mama. Podaje jej telefon, ona włącza głośnomówiący i odbiera.

-Ana możesz mi...

-Witaj Christianie..-przerywa mu mama.

-Och, witaj Ellie, jest obok ciebie Ana? -pyta się zbity z tropu, ale wyczuwam wściekłość.

-Niestety, pływa w morzu.-mówi spokojnie.

-Jak wróci ma natychmiast się ze mną skontaktować.-warczy i się rozlacza.

-Czyli czytał...-szepcze mama.

-Czyli czytał..-cytuje po niej. Biorę laptopa i pisze do Joannego.

A:O CO CHODZI z tym artykułem?!?! Skąd oni to wiedzą!

J:Ana przepraszam, nie wiem. Może ktoś z sądu. Przykro mi..

Po chwili dostaje wiadomość od Christiana.

C:Możesz mi łaskawie wytłumaczyć dlaczego chcesz zmienić nazwisko?!

Chcę żebyś wróciła...#2✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz