- "Μα δεν γινεται! " λεω νευριασμενα
- "Σηκω μωρε φυτουκλα δεν θα παθεις τιποτα να αποχωριστεις τα βιβλια σου για καμια ωρα, 17 ειμαστε, ελεος!"-"Εχουμε να γραψουμε εκθεση για αυριο και δεν την εχω κανει ακομα. Εσενα απ' οτι βλεπω δεν σε νοιαζει καν. "
-"Ποιος την χεζει την παλιοστριτζο, ελα παμε να διασκεδασουμε λιγο. Ενας απλος αγωνας μποξ ειναι." μου λεει σχεδον ικετευτικα η κολλητη μου η Κατερινα και σχεδον επεσα στην παγιδα της αλλα συγκρατειθηκα.
-"Δεν το νομιζω Κατερινα, προτιμω να μεινω σπιτι."
-"Λουκιαδη Κλειω, σε διαταζω να ερθεις στον αγωνα γιατι θα εχει και καποιον που θα ηθελες να γνωρισεις!!! " μου το λεει σαν να ειναι αυτονοητο αυτο που σκεφτεται
-"Θα ειναι εκεινος ο ομορφουλης μποξερ που ειδαμε στην τηλεοραση τις προαλλες και σχεδον επαθες ψυχωση μαζι του!"
Αρχιζω να αναπηδαω στο κρεβατι και να φωναζω 'γιουπι' απο την χαρα μου-"Δηλαδη αυτο σημαινει <<ναι>>;;; Θα παμε;;; "
-"Το συζητας; Φυσικα! " λεω με ενα τεραστιο χαμογελο
Μολις γνωρισατε την Κατερινα,την κολλητη μου απ' το νηπιαγωγειο. Ειδατε ποσο στενη και δυνατη φιλια;
Η Κατερινα ή αλλιως Κατ, ενα ψευδωνυμο που με αυτο την φωναζα οταν ηταν τσουποτουλα και δεν της αρεσε καθολου, επειδη της θυμιζε εκεινα τα μεγαλα μηχανηματα, τα bobcat.
Εχει παντα ενα ξεχωριστο και δικο της τροπο να με κανει να δεχομαι προτασεις που στην αρχη τις αρνιεμαι.
Επειδη εγω ψιλοβαριεμαι να παω βαζω την Κατερινα να μου βρει ρουχα.
Μου δινει να φορεσω ενα κοντο, τζιν, μεσατο σορτσακι που μου αναδεικνυει τα ποδια μου και μια μπλουζα ριχτη μπλε ηλεκτρικ με διαφορα λουλουδακια στο τελιωμα.
Απο κατω φοραω τα ασπρα μου nike air force και τιναζω λιγο τα υπεροχα σπαστα μαλλια μου που φτανουν μεχρι τους ωμους μου.
Βαφομαι ελαχιστα και πολυ απλα διοτι μου εχουν πει πως ειμαι καλυτερη χωρις βαψιμο.
Παρομοια ρουχα φοραει και η Κατερινα μονο που ειναι βαμμενη εντονοτερα, αλλα φαινεται πολυ ομορφη. ..............................................
Σε λιγο φτανουμε στον χωρο του αγωνα, μολις εχουμε παρει τα εισιτηρια μας και παμε να βρουμε θεσεις να κατσουμε.
Καθομαστε στις θεσεις μας, συζηταμε και ξαφνικα νιωθω ενα χερι να σκουνταει τον ωμο μου.
Ειναι ενα ψηλος, καστανοξανθος νεαρος με ωραια μελι ματια και ελαφρως γυμνασμενος γυρω στα 25.
-"Γεια, η θεση ειναι πιασμενη;"ρωταει γεματος απορια
-"Εεε, οχι αν θες κατσε" λεω και του δειχνω την θεση διπλα μου
-"Μανος" λεει και μου απλωνει το χερι του για μια τυπικη χειραψια
-"Κλειω, χαρηκα" του ανταποδιδω την χειραψια
-"Ειμαι εδω για τον αγωνα του μικρου μου αδερφου."
-"Ποιος ειναι ο αδερφος σου;"
-"Ο Λιοκαυτος. Ο Χρηστος Λιοκαυτος, τον ξερεις;;;"
Μα φυσικα και τον γνωριζω! Εχουμε γινει το απολυτα τελειο ζευγαρι στα ονειρα μου.
Αγκαλιαζομαστε ,φιλιομαστε και εχουμε κανει και αλλα dirty πραγματα που δεν μπορω να σας πω τωρα.
-" Οχι, δεν ετυχε, αλλα ηρθα και εγω για να δω τον αγωνα του." ποιος ξερει, μπορει να τον γνωρισω σημερα!
Ο Μανος φαινεται να κοιταει εντονα την Κατερινα και λεω να του τη γνωρισω.
-"Μανο απο εδω η Κατερινα." της δινει το καλυτερο του χαμογελο
Αλλο που δεν ηθελες Μανουκο!
-"Παω στο μπανιο." γνεφω στην Κατερινα με το βλεμμα <μιλα του> .
-"Να σας αφησω να γνωριστειτε κιολας." προσθετω και ερχιζω να κατευθυνομαι προς τις τουαλετες.
Διπλα απο τις πορτες του μπανιου βλεπω ενα κυλικειο και αποφασιζω να αγορασω ενα μπουκαλι νερο.
Γυριζω με ανοιχτο το μπουκαλι και πεφτω πανω σε εναν νεαρο, με αποτελεσμα να χυσω ολο το νερο πανω στην μπλουζα του!
Ουψ!
Σηκωνω το κεφαλι μου να δω ποιος ειναι αυτος που εβρεξα και εμεινα στηλη αλατος!
Απ' την αλλη αυτος φαινεται πολυ τσαντισμενος με εχθρικες διαθεσεις.......
Γεια σας❤
Ειμαι καινουρια και αυτη ειναι η πρωτη μου ιστορια. Ευχαριστω οσες θα κανουν τον κοπο να διαβασουν την ιστορια μου. Θα προσπαθησω να ανεβαζω καθε μερα. Ελπιζω η ιστορια μου να αρεσει στους αναγνωστες και στις αναγνωστριες και αμα πιστευετε πως γινεται βαρετη να μου το γραψετε στα σχολια.
Θα ηθελα πολυ την γνωμη σας για καθε κεφαλαιο μου.Ευχαριστω αυτες που πατατε το αστερακι και αυτες που αφηνετε σχολια❤❤❤
Αμα θελετε να μου γραψετε στα σχολια τις ιστοριες σας για τις διαβασω.
YOU ARE READING
Ο Μποξέρ
Teen FictionΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...