Κεφαλαιο 18

4.9K 428 22
                                    

Κλειω POV

Θα δω εεεε;;;

Τι να σημαινει αραγε;;;

-"Τι θα μου κανεις;;; Θα με βιασεις;;;", του λεω κοροιδευτικα και αρχιζω να γελαω.

Πλησιαζει ολο και πιο κοντα το προσωπο του στο δικο μου και ειμαι σιγουρη πως θα με φιλησει.

-"Δεν εχω σκοπο να σε πιεσω να κανεις κατι που δεν θελεις", μου λεει και εγω κοιταω μεσα στα γαλαζια του ματια.

Δεν φαινονται πια τοσο θλιμμενα οσο ηταν τοτε.......πριν μου πει για το παρελθον του.

-"Τοτε γιατι εχεις ερθει τοσο κοντα;;;", λεω και τωρα η ανασα μου ειναι κοφτη, γιατι τα χειλη μας απεχουν μονο λιγα εκατοστα.
-"Για να μην μπορεις να ξεφυγεις", λεει και κοκαλωνω γιατι καταλαβαινω πως θελει να με φιλησει.

-"Απο τι να μην μπορω να ξεφυγω;;", λεω περιμενοντας τον να με φιλησει μετα απο αυτο που του ειπα.

-"Απο αυτο!", λεει και αρχιζει να με γαργαλαει σρην κοιλια.

-"Οχι....χαχα.....σταματα......χαχα γαργαλιεμαι......χαχαχα", σθνεχιζω να γελαω και τωρα γελαει και ο Χρηστος.

Αν και απογοητευτηκα λιγο.

Νομιζα οτι θα με φιλουσε. Ηθελα πολυ να με φιλησει.

Παω να του ριξω μπουνια για να σταματησει να με γαργαλαει αλλα μου πιανει το χερι μου πριν το ακουμπησω πανω του.

-"Αυτο το κορμι δεν το πιανεις, εκτος και αν παρεις εγκριση απο τον κατοχο του", λεει και συνεχιζει να γελαει εχοντας ακομα πιασμενο το χερι μου απο τον καρπο.

Τι τελεια που ειναι τα χερια του;;;;

Εχει αυτες τις φλεβες που πεταγονται οταν βαζει δυναμη σε κατι ή οταν εκνευριζετε.

Πανω προσπαθεια να τον χτυπησω με το αλλο χερι που δεν ειναι πιασμενο, αλλα προλαβαινει και μου πιανει και το αλλο.

Τι αντανακλαστικα ειναι αυτα;;;

-"Σου ειπα οτι δεν πηρες αδεια", λεει με πονηρο χαμογελο.

-"Μα δεν προσπαθουσα να σε ακουμπησω, να σε χτυπησω θελω", λεω και του γελαω.

-"Ωωω αληθεια;;;Τωρα να δουμε πως θα με χτυπησεις", λεει και ξαφνικα με ξαπλωνει στο ρινγκ και πεφτει πανω μου αναμεσα στα ποδια μου, εχοντας τοποθετημενα τα χερια μου πισω απο το κεφαλι μου.

-"Τι λες, να κανουμε κατι αλλο;;", λεει παλι με αυτο το πονηρο χαμογελο ζωγραφισμενο στα χειλι του.

Ο Μποξέρ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang