Παρακαλω να πατατε αστερακι και να κανετε καποιο σχολιο, γιατι ετσι με βοηθατε να συνεχιζω την ιστορια.
Καλη αναγνωση😘-"Συγχωρεμενη", μου λεει και η φωνη του ακουγεται σαν μελωδια στα αφτια μου.
Μου ελειψε......
-"Για ποιο πραγμα με συγχωρεις, αφου δεν ειπα τιποτα", λεω και χαμηλωνει το κεφαλι.
Οπως εκεινο το βραδυ......
-"Δεν χρειαζοταν να μου πεις κατι, μου μιλησαν τα ματια σου", μου απανταει.
-"Και τι σου ειπαν τα ματια μου;;", τον ρωταω για να καταλαβω αν με κοροιδευει ή αν μιλαει σοβαρα.
-"Μου ειπαν πως λυπασαι που δεν ηρθες ουτε μια φορα μεσα σε αυτον τον χρονο να μου μιλησεις και με αφησες να μαραζωνω", λεει και η φωνη του αρχιζει να σπαει αλλα προσπαθει να το συγκρατησει.
Κανω μερικα βηματα προς αυτον και τωρα η αποσταση μας ειναι περιπου δυο μετρα.
-"Γιατι;;;", τον ρωταω καθως τα πρωτα δακρυα αρχισαν να κανουν την εμφανιση τους.
-"Γιατι θεωρησα πως ηθελες να με ξεχασεις και να προχωρισεις στην ζωη σου", απανταει και πραγματικα μπορω να δω την ωριμοτητα που απεκτησε.
-"Ποτε με ρωτησες τι θελω;;;Τι αισθανομαι;;;Τι θελω να κανω;;;Παντα επαιρνες μονος σου αποφασεις. Δεν μου ειπες απο την αρχη τα συναισθηματα σου για εμενα, γιατι φοβηθηκες πως δεν θα ενιωθα το ιδιο και προτιμησες να κανεις σεξ με την Σοφια για να το κρυψεις", λεω και τα χαρακτηριστικα μου σκληραινουν.
Το ιδιο και τα δικα του.
-"Για ποσο καιρο θα μου το κρατας;;; Δεν μπορω να κανω κατι για να γυρισω τον χρονο πισω, αλλα μπορω να διορθωσω το παρον και το μελλον", μου απανταει.
-"Τι εννοεις;;;", τον ρωταω.
-"Δεν μπορω να αλλαξω αυτο που εκανα με την Σοφια, αλλα μπορω να σου εγγυηθω πως δεν θα σε αφησω να φυγεις ποτε απο κοντα μου", λεει και ερχεται μερικα βηματα κοντα μου.
-"Δεν ειναι τοσο απλο", λεω και ο Χρηστος κανει μια γκριματσα απογοητευσης.
-"Ναι σωστα. Ποτε δεν ειναι τοσο απλο. Τι θες;;; Να με βασανιζεις για καμια δεκαρια χρονια ακομα για να με εκδικηθεις για μια λαθος επιλογη που πηρα πριν ενα χρονο;;", λεει και εγω αρχιζω να στραβοχαμογελαω.
-"Δεν καταλαβες. Δεν ειναι τοσο απλο, γιατι θα πρεπει πρωτα να ακουσεις και την δικη μου πλευρα που δεν καταφερες να ακουσεις εκεινο το βραδυ."
YOU ARE READING
Ο Μποξέρ
Teen FictionΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...