-"Γιατι να σταματησω;;;", μου λεει και τα ματια του ειναι ακομη κοκκινα.
Η αληθεια ειναι πως δεν θα με πειραζε να εχανα την παρθενια μου απο τον Χρηστο.
Δεν μπορω εδω ομως. Μεσα στο γυμναστηριο που μπορει να μπει ο καθενας.
Δεν νιωθω ανετα.
-"Δεν γινετε να το κανουμε εδω", λεω και σαστιζει.
-"Γιατι οχι;;; Αφου βλεπω οτι το θελεις", μου λεει και συνεχιζει να με φιλαει στον λαιμο.
Φυσικα και το θελω, αλλα οχι εδω λαι οχι κατω υπο τετοιες συνθηκες.
Τωρα ο Χρηστος θελει κατι να ξεχαστει και να παρηγορηθει. Δεν θα ειμαι εγω το παιχνιδακι του ομως.
-"Εσυ θες κατι να σε κανει να ξεχαστεις τωρα. Δεν θα ειμαι εγω ομως το πουτανακι που θα σου δοθει και μετα θα με παρατησεις."
-"Ποιος σου ειπε οτι θα σε παρατησω;;;", λεει και νιωθω πιο ασφαλης μαζι του.
Ετσι οπως εχει τα χερια του στην μεση μου με οδηγει να πεσω πισω και να ξαπλωσω πανω στο ρινγκ.
Τα χερια του κατεβαινουν στην ακρη της μπλουζας μου χωρις τα χειλη μας να χασουν επαφη.
Μου σηκωνει σιγα-σιγα την μπλουζα και γλισταει τα χερια του πανω στην κοιλια μου καθως αφηνει υγρα φιλια πανω της που με κανουν να ανατριχιαζω.
Ο Χρηστος το καταλαβαινει και αφηνει ενα λοξο χαμογελακι.
Μου βγαζει τελειως την μπλουζα και την πεταει κατω απ' το ρινγκ.
Σταματαει για λιγα δευτερολεπτα να κοιταξει το στηθος μου και επειτα αρχιζει να το φιλαει.Το αγγιγμα του ειναι υπεροχο.
Κανενας δεν με εχει αγγιξει ετσι ποτε.
Αλλα ειναι λαθος. Δεν προκειται να ειμαι ενας απ' τους στοχους του στην λιστα του. Δεν ειμαι τσουλακι.
-"Οχι σταματα ειναι λαθος", λεω και σταματαει να με φιλαει.
-"Τι ειναι λαθος;;;Το γεγονος οτι πεθαινεις για εμενα και αυτο ειναι σαν ονειρο που γινεται πραγματικοτητα;;;;", μου λεει αλλα εχει δικιο.
-"Δεν μου αρεσουν οι συνθηκες κατω απ' τις οποιες θα συμβει αυτο. Ειναι σημαντικο για εμενα. Επιπλεον δεν σκοπευω να γινω ενα απο τα ονοματα στην λιστα σου. Για αυτους τους λογους ειναι λαθος", του λεω με πιο εντονη φωνη αυτη φορα.
-"Γιατι εισαι τοσο σπαστικη;;;", μου λεει με ξινισμενη μουρη.
-"Γιατι προσπαθεις να κανεις κατι τοσο σημαντικο για εμενα να φαινεται σαν μια απλη ξεπετα για παρηγορια. Εσυ μπορει να μην εισαι παρθενος και να μπορεις να κοιμασαι με οποια θες καθε βραδυ, αλλα εγω δεν εχω προχωρισει και ακομα και το οτι μου εβγαλες την μπλουζα ηταν πολυ παραπερα απο τα συνηθισμενα."
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Μποξέρ
Fiksi RemajaΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...