Ο αγωνας τελιωσε οποτε ο Μανος και η Σωτηρια συνεννοουνται για το πως θα παμε στην εκδηλωση.
-"Ο Μανος και εγω θα παμε με το αμαξι του και εσυ θα περιμενεις τον Χρηστο για να πατε με το δικο του αμαξι", λεει η Σωτηρια.
Δεν μπορω.Δεν ειμαι ψυχολογικα ετοιμη για αυτο.
Ειδικα μετα απο το περιστατικο με την τρελη φαν που του ειπε οτι τον χαλβαδιαζα και οτι μου ετρεχαν τα σαλια.
Οχι οτι ελεγε ψεμματα, αλλα.....
-"Γιατι να παω με τον Χρηστο και οχι μαζι σας;;;"
-"Γιατι ολοι χρειαζονται συνοδο και ο Χρηστος δεν εχει", λεει ο Μανος.
-"Καλα, που ειναι τωρα;;;"
-"Μεσα στον χωρο που ετοιμαζεται", με κατευθυνει ο Μανος.
..................................Ειμαι απ' εξω απ' το <<καμαρινι>> του, αφου εδω περα αλλαζει μονο αυτος.
Η πορτα ειναι ελαχιστα ανοιχτη και παω να κρυφοκοιταξω μηπως δω και τιποτα καλο.
Αχχ, ειναι με το μποξερακι..... και χαμογελαει σε καποιον μπροστα του;;;
Τι;;; Υπαρχει και αλλος στο καμαρινι;;; Ή μηπως αλλη;;;;
Μια κοπελα με καστανα μαλλια και εσωρουχα ξεπροβαλλει στο οπτικο μου πεδιο και αγκαλιαζει τον Χρηστο.
Ειναι εκεινη η τρελη φαν απο πριν!
Τωρα φιλιουνται.
Θα την ΣΚΟΤΩΣΩ!!!
-"Μωρακι μου;;;", λεει ναζιαρικα η κοπελα στον Χρηστο.
-"Ναι;;;", απανταει το ιδιο ναζιαρικα.
-"Δεν μου αρεσε ετσι οπως μου συμπεριφερθηκες πριν."
-"Αφου σου ειπα οτι ηθελα να κοροιδεψω εκεινη την κοπελα γιατι καταλαβα πως της αρεσω, αλλα εμενα δεν μου αρεσει. Μονο εσυ μου αρεσεις", λεει ο Χρηστος στην κοπελα και την πεταει πισω στο καναπε για δευτερο γυρο.
Απο που το καταλαβε οτι μου αρεσει;;;
Γιατι να με κοροιδεψει;;;;
Σε πολλες κοπελες μπορει να αρεσει ο Χρηστος. Γιατι διαλεξε εμενα να κοροιδεψει;;;
Τι του λειπει;;; Εχει ωραιο σωμα, ομορφα χαρακτηριστικα προσωπου και καλη δουλεια που εισπραττει αρκετα λεφτα απ' αυτην.
Βρηκα τι του λειπει.
Η καρδια. Δεν εχει καρδια.
Αμα ειχε δεν θα το ειχε στησει ολο αυτο και δεν θα πηγαινε με διαφορετικη καθε βραδυ.
ESTÁS LEYENDO
Ο Μποξέρ
Novela JuvenilΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...