Κεφαλαιο 19

4.8K 443 27
                                    

Πηγαινουμε με το αυτοκινητο του Χρηστου στον αγωνα, με αυτον να οδηγει, την Σοφια να καθετε στη θεση του συνοδηγου και εγω στα πισω καθισματα σαν να ειμαι πενταχρονο.

Ο Χρηστος και η Σοφια χασκογελανε καθως εγω τους κοιταω απο το μεσαιο καθισμα με ενα αηδιασμενο προσωπο και αποκαλω με διαφορα αισχρα επιθετα την Σοφια, αλλα και τον Χρηστο.

Πανω στο καλο ρε φιλε.....

Πανω που ειχε αρχισει να δειχνει ενδιαφερον, εμφανιστηκε αυτη και τα κατεστρεψε ολα.

Και ο Χρηστος ομως μην δει θηληκο να κινειται αμεσως να το προσεγγισει, λες και ζουμε στην ζουγκλα.

-"Χρηστο μου, εισαι πολυ αστειος χιχιχιχιχι", λεει η μις τσουλακι με την συνηθισμενη τσιριχτη φωνουλα που με κανει να θελω να ξερασω.

Συγνωμη.......μηπως δεν ακουσα καλα;;;;

Ειπε ΜΟΥ;;;;

Το εχω ξανα εξηγησει πως ο Χρηστος ειναι μονο ΜΟΥ και σε καμια περιπτωση ΣΟΥ, γκεγκε;;;;;

-"Αααα, ουτε καν. Εσυ εισαι πιο αστεια Σοφια μου", λεω και πραγματικα χανω πασα ιδεα για αυτον.

Νομιζα πως εδειχνε ενδιαφερον τοσο καιρο, αλλα εκανα λαθος. Το μονο που ηθελε να κανει ειναι να με ριξει στο κρεβατι.

Χαμογελανε ο ενας στον αλλον και ο Χρηστος της πιανει το μπουτι.

Αυτη φυσικα σαν καλο πουτανακι που ειναι γλιστραει το χερι του με το χερι της πιο πανω και τωρα βρισκεται λιγα εκατοστα μακρια απο την περιοχη της.

Ο Χρηστος δεν κανει καμια αντισταση και αυτη του τοποθετει το χερι στο μεσα μερος του μπουτιου της και ατη τη φορα ειμαι σιγουρη πως το χερι του ακουμπαει την περιοχη της.

-"Get a room! Ελεος!", λεω οσο πιο χαλαρα μπορω.

-"Μην ανησυχεις Κλειω μου, τα το κανουμε και αυτο, ολα στην ωρα τους", λεει η Σοφια με πονηρο βλεμμα και κοιταει μια εμενα και μια τον Χρηστο.

-"Εισαι παρθενα;;;;", ρωταει ξανα η Σοφια και γυριζει προς το μερος μου.

-"Η Κλειω;;;Φυσικα και ειναι! Σιγα μην αφηνε κανεναν να της αγγιξει. Παω στοιχημα οτι ολο και καποιος αξιος προσπαθησε να την ακουμπησει και εκεινη εφυγε πανικοβλητη", λεει ο Χρηστος και νομιζω οτι αυτο που ειπε ειναι σποντα για εμενα και αυτον πανω στο ρινγκ τις προαλλες.

Δηλαδη αυτος ειναι αξιος τωρα;;;;

Νομιζω οτι ειναι ωρα να ριξω δολωμα για να δω αν θα πιασει.

-"Δεν ειμαι. Βρηκα καποιον που να εμιστευομαι αρκετα, ωστε να μπορω να συνεχισω", λεω και ο Χρηστος μενει κοκαλο.

Ετσι μπραβο Χρηστακι......

Θα το φυσας και δεν θα κρυωνει!

-"Ουαου! Δεν το περιμενα απο εσενα ξαδερφουλα. Πως τον λενε;;;", με ρωταει η Σοφια ολο χαρα γιατι καταλαβε πως τωρα μπορει να κανει οτι θελει με τον Χρηστο.

-"Μανωλη. Τον λενε Μανωλη" της απανταω.

Χρηστος POV

Τι;;;;; Με τον Μανωλη;;;;

Αποκλειεται!

Στριβω το αμαξι στην ακρη του δρομου και παταω αποτομα φρενο.

-"Με ποιον;;;", την ρωταω.

-"Δεν ακουσες;;;Με τον Μανωλη", λεει χαλαρα και δειχνει να το εννοει.

-"Τι σε νοιαζει εσενα;;;;", ρωταει η Σοφια με μισος.

Τωρα τι της λες;;;

Τι δικαιολογια να πω;;;;

Γεια σας γλιφιτζουρακια❤

Το ξερω ειμαι απαραδεκτη που δεν εγραψα τοσες μερες αλλα ηθελα να κρατησω σασπενς.

Τι δικαιολογια λετε να βρει ο Χρηστος;;;

Ποσο τσουλα παιζει να ειναι η Σοφια;;;;

Καλα κανει η Κλειω που του ψηνει του ψηνει το ψαρι στα χειλη του Χρηστου;;;;

Με ποιο τεαμ εισται;;;;

Το εκανα μικρο για να σας βασανισω👽

Μεχρι το επομενο να περνατε καλα γλιφιτζουρακια❤💘

ΠΛΙΖΖΖ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΣΧΟΛΙΑ, ΜΕ ΒΟΗΘΑΝΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ❤❤❤

Ο Μποξέρ Where stories live. Discover now