Μην ξεχνατε να πατατε το μικουλι αστερακι στο τελος και να κανετε καποιο σχολιο σχετικα με την ιστορια😘
Με πεταει στον καναπε και βγαζει την μπλουζα του. Εγω βλεπω τους κοιλιακους του και κολλαω.
-"Δεν παμε στο δωματιο καλυτερα;;;", ρωταω.
-"Ναι παμε"
Βαζω και εγω την μπλουζα μου και αρχιζω να τον φιλαω καθως περιεργαζομαι με τα ακροδαχτυλα μου τους εκτεθειμενους του κοιλιακους.
Με αργες κινησεις βγαζει την μπλουζα μου και με ξαπλωνει στο κρεβατι πεφτοντας πανω μου.
Μου αφηνει μικρα και βασανιστηκα φιλια σε ολο το σωμα και εγω ελευθερωνω κοφτους αναστεναγμους.
-"Πιο γρηγορα", λεω μεσα απο τους αναστεναγμους μου.
-"Οχι γατουλα. Θα πας με τα δικα μου νερα τωρα"
Γατουλα εε;;; Καινουριο! Μου αρεσει!
Σηκωνομαι να του κατεβασω το παντελονι αλλα με σταματαει και με ξανα πεταει πισω.
-"Οχι τοσο γρηγορα", λεει και γκρινιαζω.
-"Ελα δεν μπορω να περιμενω"
Τραβαω το κεφαλι του προς τα κατω και του ψιθυριζω στο αυτι.
-"Θελω να σε νιωσω μεσα μου", λεω αισθησιακα με μικρους αναστεναγμους.
-"Εχε χαρη που δεν μπορω να περιμενω αλλο ουτε εγω", λεει και με γρηγορες κινησεις βρισκεται γυμνος αναμεσα στα ποδια μου με τον ανδρισμο του να με πιεζει εντονα στην περιοχη μου.
-"Εισαι πολυ υγρη", λεει με τον ιδιο αισθησιακο τονο στην φωνη του.
-"Γιατι δεν μπορω αλλο μηπως;;", απανταω με μια εκφραση 'duh'
-"Τοτε να μην καθυστερουμε αλλο", λεει και μπαινει με δυναμη μεσα μου κανοντας με να ουρλιαξω.
Τα επιδεδα της αδρεναλινης αυτη την στιγμη ειναι τοσο υψηλα που ο πονος αντικατασταθηκε αμεσα απο την ευχαριστηση και τελικα την απολυτη ηδονη.
Εχω αρκετο καιρο να νιωσω ετσι.
Οι ωθησεις του ειναι γρηγορες και οι αναστεναγμοι μου πολλοι.
Βγαινει απο μεσα μου και μου κανει νοημα να γυρισω αναποδα.
Γυριζω χωρις δευτερη σκεψη στα τεσσερα.
-"Εχω ακουσει οτι ποναει απο πισω"
-"Μην ανησυχεις μωρο μου μετα φευγει ο πονος", απανταει και μου δινει μια σφαλιαρα στο δεξι μερος του πισινου μου.
ESTÁS LEYENDO
Ο Μποξέρ
Novela JuvenilΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...