Βρισκομαι αυτη τη στιγμη σε αλλη μια προπονηση του Χρηστου και κρατιεμαι με νυχια και με δοντια για να μην κοιταξω το καλλιγραμμο κορμι του!
Το φιδισιο.......αχχχ.......
Θυμαστε που η εξυπνη η φιλη μου η Σωτηρια μου ειπε πως πρεπει να προχωρισω με τον Μανωλη για να ξεχασω τον Χρηστο;;;
Εε λοιπον, δεν θα προχωρισω!
Επειδη θα κανω τον Χρηστο να με ερωτευτει!!!
Το ξερω, ειμαι τζινιους!!!
Θα χρησιμοποιησω τον Μανωλη σαν δολωμα και θα κανω την τελειως αδιαφορη σε οτι αφορα τον Χρηστο.
Θα τον κανω να ζηλεψει τοσο πολυ και να γινει τοσο εξαλος ετσι ωστε να μην μπορει να συγκρατησει τα συναισθηματα του για εμενα και να μου εξομολογηθει τα παντα.
Να τον ακουω να μου λεει πως ειναι ερωτευμενος μαζι μου και να με κοιταει με τα λαμπερα του ματια μεσα στα δικα μου.
Να μου λεει πως με θελει μονο δικη του και κανενας αλλος να μην με αγγιζει.
Αχχχ....ανατριχιασα...
-"Εμενα σκεφτεσαι;;;", ακουω μια φωνη να λεει και γυρναω να κοιταξω.
Ειναι ο Μανωλης.
-"Οχι", λεω ναζιαρικα αλλα δεν δεν μπορω να του πω οτι σκεφτομουν τον Χρηστο.
-"Οχι σαλιαρισματα εδω, αμα θελετε πηγαινετε εξω", λεει ο Χρηστος και γυρναει να μας κοιταξει.
Ακομα και ετσι θυμωμενος ειναι τελειος.
Θα ηθελα να ειμαι εγω αυτη που θα τον χαλαρωνα οταν ειχε νευρα.
-"Κανενα προβλημα, παμε Μανωλη μου", λεω και του πιανω το χερι για να βγουμε εξω.
Μολις κλεινω την πορτα ακουω πραγματα να σπανε απο μεσα και βλεπω τον Χρηστο να χτυπιεται.
Αρχιζει και τσιμπαει το ψαρακι!
-"Ωστε τωρα εμεις θα σαλιαρισουμε;;;", ρωταει ο Μανωλης και εγω του χαμογελαω.
-"Λογικα", λεω και 'και καλα' ναζιαρικα για να μην καταλαβει πως προσποιουμε.
-"Ωραια", λεει και ενωνει τα χειλη του με τα δικα μου.
Ακουω πιο εντονα χτυπηματα απο μεσα και αμεσως καταλαβαινω πως ο Χρηστος μας κοιταζει.
Συνεχιζω να τον φιλαω αλλα τιποτα δεν συγκρινεται με το φιλι του Χρηστου.
Ξαφνικα σταματαει το φιλι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Μποξέρ
Fiksi RemajaΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...