Συνεχιζει να με φιλαει και εγω ανταποδιδω.
Ο Μανωλης μας κοιταει ομως.
Σταματαω το φιλι και κοιταω τον Χρηστο που ριχνει ενα χαμογελο θριαμβου στον Μανωλη.
Ο Μανωλης φαινεται εξαγριωμενος!
Παει να φυγει ομως τον σταματαω.
-"Δεν συμβαινει τιποτα με εμενα και τον Χρηστο", του λεω και τον κοιταω μες στα ματια για να καταλαβει πως δεν λεω ψεματα.
-"Αληθεια;;; Αλλο ειδα πριν λιγα λεπτα εγω", λεει και παει να φυγει, μα τον ξανα σταματαω.
-"Αληθεια σου λεω. Πιστεψε με, αν συνεβαινε κατι με εμενα και τον Χρηστο δεν θα προσπαθουσα να σε σταματησω για να σου εξηγησω", λεω και του πιανω το χερι.
Ο Χρηστος εχει γουρλωσει τα ματια και κοιταει τα χερια μας που ειναι ενωμενα.
Χρηστος POV
Τι κανουν τωρα;;; Πιανονται χερακι;;;;
Θα ξερασω πραγματικα.......και μετα θα κοψω τα χερια του κουραμπιε.
Αυτα τα χερια ηταν πριν λιγα λεπτα στον σβερκο μου ενω τα χειλη της με φιλουσαν παθιασμενα.
Αμα παρω αναποδες δεν θα βρει πορτα να κρυφτει ο Μανωλακης.
-"Αποδειξε το μου", λεει ο κοραμπιες και της ριχνει ενα πονηρο χαμογελο.
Καταλαβα που το παει ο Μανωλακης, αλλα δεν νομιζω η Κλειω να ειναι τοσο ηλιθια ωστε να βρωμισει τα χειλη της ακουμπωντας τα πανω στα δικα του.
Ετσι κι αλλιως εχει γευτει τα χειλη τα δικα μου οποτε τιποτα δεν μπορει να με ανταγωνιστει.
-"Ενταξει! Αφου το θες", λεει και αστραπιαια ενωνει τα χειλη της με τον κουραμπιε.
Οοοοοοχχχχχχιιιιιιιιι!!!!!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ;;;;
Απ' οτι φαινεται δεν με θελει πια και ειναι ξεκαθαρο.
Θα την αφησω να ζησει την ζωουλα της με τον Μανωλη.
Οταν ομως αυτη θα χρειαζεται μια αγκαλια γιατι ο παλιο κουραμπιες θα της εχει παρει την παρθενια και θα την εχει αφησει στα κρυα του λουτρου, εγω δεν θα ειμαι εκει!
Χεστηκα!
Κλειω POV
Ο Μανωλης φιλαει υπεροχα
Ναι αλλα ο Χρηστος καλυτερα και το ξερεις
Σταματα να μιλας, σου εδωσε κανεις αδεια;;;;
Απομακρυνομαι λιγο για να παρω αερα.
-"Τωρα με πιστευεις;;;;", ρωταω τον Μανωλη και παρατηρω πως ο Χρηστος δεν ειναι εδω.
-"Ναι", μου λεει και μου δινει ενα πεταχτο φιλι.
-"Νε εερθω να σε παρω σημερα στις 9;;;", λεει και του νευω καταφατικα.
Φευγει και εγω αρχιζω να αναρωτιεμαι για πιο λογο εφυγε ο Χρηστος.
Ισως γιατι φιλιοσουν με καποιον που δεν συμπαθουσε μπροστα του και τωρα μπορει να μην σου ξανα μιλησει ποτε!
Ελεος σταματα να μιλας! Μου προκαλεις πονοκεφαλο.
Και τωρα τι;;;
Θα ειμαι με τον Μανωλη και θα προσποιουμαι πως δεν με ενδιαφερει ο Χρηστος;;;
Δεν γινεται να το κανω αυτο.
Τουλαχιστον οχι μετα απο αυτο το φιλι..............
Ηταν πολυ ωραιο. Δεν ηταν σαν το προηγουμενο, αλλα ειχε παθος και ενταση.
Πρεπει να προσπαθησω να τον ξεχασω ομως,για το δικο μου καλο...........
Γεια σας γλυκιες μου❤
Λιγο μικρο το ξερω, αλλα δεν ειχα χρονο να γραψω μεγαλυτερο.
Τι λετε θα πρεπει να ξεχασει τον Χρηστο και να προχωρησει με τον Μανωλη;;;;;
Τελικα λετε να ενδιαφερεται περισσοτερο απο φιλικα ο Χρηστος για την Κλειω;;;
Γεια και φιλακια❤❤❤
YOU ARE READING
Ο Μποξέρ
Teen FictionΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...