Τωρα τι να του πω;;;
Αμα του ομολογισω οτι αρχιζω να την ερωτευομαι , μπορει να παει και να της το πει.
Δεν θελω να ξερει πως μου αρεσει, ποσο μαλλον οτι ειμαι ερωτευμενος μαζι της!
Αν του το πω ομως θα ξερω οτι το εχω πει σε καποιον εμπιστο που ξερω οτι δεν θα το καρφωσει.
-''Νομιζω.....πως αρχιζω.....να την ερωτευομαι. Αλλα δεν θελω να το μαθει και να με εχει για παιχνιδι. Εσεις που το καταλαβατε ομως;;;'', λεω αν και ξερω πως το εδειχνα ξεκαθαρα. Πως γινετε να μην το εχει καταλαβει η Κλειω τοσο καιρο;;;;
Προφανως δεν νιωθει το ιδιο.
-''Φαινεται παιδι μου, απο τον τροπο που την κοιτας οταν αυτη εχει το βλεμμα της αλλου, απο τον τροπο που προσπαθησες να την προστατευσεις απο τον Μανωλη και απο το οτι της ανοιξες την ψυχη σου και της ειπες ολα αυτα που σε βασανιζουν χωρις δισταγμο. Αυτο ονομαζεται αγαπη'', λεει και μου χαμογελαει.
Καταλαβαινω πως εχει δικιο . Δεν εχω ξανα κανει τετοια πραγματα για κοπελα.
Τουλαχιστον για καμια μετα απο την Αγγελικη.....
-''Μπορειτε να με βοηθησετε με την Κλειω;;;''
-''Δεν μπορω να επεμβω στην προσωπικη σου ζωη, αλλα αμα θελησεις να σε βοηθησω μπορεις να μου πεις'', λεει και του χαμογελαω.
-''Μπορεις να την ψαρεψεις για να δεις αν ενδιαφερεται για εμενα, απο κει και περα θα κανονισω εγω τι θα κανω'', λεω και περιμενω με ανυπομονυσια να ακοθυσω την απαντηση που θελω.
-''Φυσικα. Θα κανω οτι μπορω.''
-''Σας ευχαριστω πολυ'', λεω και φευγω απο το γραφειο και επειτα απο το γυμναστηριο.
ΚΛΕΙΩ POV
Σωτηρια:
Τελικα τι θα κανεις;;; Θα ακολουθησεις την εξυπνη ιδεα μου;;;;
Κλειω:
Οχι! Στο ειπα απο την αρχη.
Σωτηρια:
Γιατι;;;
Κλειω:
Γιατι......
Σωτηρια:
Γιατι.......
Κλειω:
Γιατι ειμαι ερωτευμενη με τον Χρηστο! Οριστε το ειπα. Ευχαριστηθηκες;;;;
VOUS LISEZ
Ο Μποξέρ
Roman pour AdolescentsΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...