Αστερακι και σχολιο, για να με βοηθησετε να συνεχιζω την ιστορια. Ευχαριστω οσες και οσους με βοηθουν❤😘
Καλη αναγνωση❤💘Τι θα κανω τωρα;;;; Τι να της πω;;;;
Οτι απο την πρωτη μερα που την γνωρισα μου σπαει τα νευρα αλλα τελικα αυτη η αντιπαθεια εγινε συμπαθεια;;;;
Πως αρχισε να μου αρεσει, αλλα επειδη ειναι ανηλικη αποφασισα να την ξεχασω και τελικα δεν καταφερα τιποτα;;;;
Ή οτι τοτε που επαθα το ατυχημα στον αγωνα η τελευταια μου λεξη ηταν το ονομα της και συνεχεια εβλεπα αυτην;;;;
Το κυριοτερο, απο την στιγμη που ξυπνησα αποφασισα να την κανω δικη μου ακομα κι αν πρεπει να περιμενω μεχρι να γινει 18.
Δεν ξερω γιατι, αλλα αυτο το κοριτσι δεν ειναι σαν τα υπολοιπα. Δεν την νοιαζει να φαινεται καλυτερη απο ολους τους αλλους, αρκει να της αρεσει ο εαυτος της.
Πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι βρισκω κατι διαφορετικο σε αυτην.
-"Σε παρακαλω μην της το πεις", της λεω.
-"Μην ανησυχεις δεν θα της το πω, αλλα........", λεει αφηνοντας υπονοουμενο.
-"Αλλα........τι;", την ρωταω κατευθειαν.
-"Για να μην της πω λεξη θα πρεπει να εχω ενα φλογερο και παθιασμενο βραδυ μαζι σου", απανταει και εγω θελω να της σπασω το κεφαλι.
-"Με εκβιαζεις;;;; Για ποιον λογο να θελω ενα βραδυ μαζι σου;;;;", την ρωταω.
-"Παρτο οπως θες, παντως θα ειναι απλως ενα βραδυ που δεν θα μαθει κανεις για αυτο, συμφωνοι;;;;", μου απανταει.
Κατι μου λεει πως δεν πρεπει να την εμπιστευτω, αλλα εχω αλλη επιλογη;;;
-"Συμφωνοι. Αυριο το βραδυ που θα εχω βγει απ' το νοσοκομειο συναντησε με στο γνωστο εγκαταλελειμμενο σπιτι", της απανταω με βαρια καρδια.
Δεν θελω να μαθει η Κλειω πως μου αρεσει.....ακομα.
-"Οκ, θα περιμενω. Αν δεν ερθεις θα της τα πω ολα και τοτε η μεγαλη ερωτικη εξομολογηση που της ετοιμαζεις θα παει χαμενη", μου απανταει με νικητηριο βλεμμα και φευγει.
Πως σκατα τα εκανα παλι;;;; Δηλαδη εγω αυριο θα κανω σεξ με μια τσουλα για να μην της τα πει ολα και γινω ρεζιλι;;;;
Αν ομως η Κλειω μαθει ποτε για αυτο που προκειται να γινει θα με μισησει.......
Δεν εχω αλλη επιλογη. Ετσι κι αλλιως μια απλη ξεπετα θα 'ναι.
YOU ARE READING
Ο Μποξέρ
Teen FictionΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...