Μην ξεχνατε να πατατε το μικουλι αστερακι στο τελος και να κανετε καποιο σχολιο σχετικα με το κεφαλαιο. Ευχαριστω😘😘😘
-"Εσυ δεν εισαι ο Χρηστος;;;", ρωταει η Σαντρα και ο Χρηστος εκπλησεται.
-"Ναι γιατι;;;", απανταει.
-"Αχχ μονο που ακουω την φωνη σου εχω ερεθιστει", λεει η Σαντρα και εγω κανω μια φατσα αηδιας.
Εχει ερεθιστει;;;
Αυτα ουτε απελπισμενος πορνογερος δεν τα λεει.
-"Οκ.......", λεει ο Χρηστος με μια φατσα 'εισαι περιεργη' και ερχεται προς το μερος μου με ενα μεγαλο χαμογελο.
-"Τι κανεις μωρο μου;;;", με ρωταει.
-"Μια χαρα. Εγραψα παρα πολυ καλα στην Ιστορια. Εσυ;;;", λεω χαμογελαστη δινοντας του ενα πεταχτο φιλι στα χειλη.
-"Χαιρομαι που εγραψες καλα. Εγω πηγα για προπονηση και τωρα ηρθα να σε παρω"
-"Εει ψιτ ειμαστε και εμεις εδω", λεω φανερα ενοχλημενη η Σαντρα.
-"Θες κατι Σαντρα;;;", ρωταω.
-"Απο εσενα οχι. Απο τον Χρηστο ναι"
-"Σαν τι θες απο εμενα;;", ρωταει ο Χρηστος λες και δεν ξερει πια ειναι η απαντηση.
Ετσι και πει αυτο που νομιζω θα φαει φουσκο!
-"Εε δεν μπορω να σου πω τωρα, αλλα μπορω να στο εξηγησω με Μαθηματικα. Εγω+Εσυ= 69. Με πιανεις;;;"
69, σοβαρα;;; Θα την πνιξω!!
-"Εισαι ηλιθια κοπελα μου;;; Δεν βλεπεις οτι ειναι το αγορι μου;;;"
-"Κι εμενα τι με νοιαζει;;;"
Τι την νοιαζει;; Ααα τωρα ξεπερασε καθε οριο. ΒΑΣΤΑΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ Τ' ΑΡΜΑΤΑ!!!
-"Τωρα θα δεις", λεω και πιανω τα μαλλια τραβωντας τα με δυναμη κατω.
-"Ποια νομιζεις οτι εισαι μωρη ακαταλληλη που θες και γκομενο;;;"
-"Ααααα ασε με τωρα", φωναζει αλλα εγω συνεχιζω να της τραβαω τα μαλλια.
-"Θα μετανιωσεις την ωρα και την στιγμη που γεννηθηκες", της φωναζω και την κλωτσαω δυνατα στην κοιλια.
Πολλα παιδια που τελειωσαν το γραψιμο εχουν κανει κυκλο γυρω μας και στοιχηματιζουν.
-"Κλειω σταματα, δεν αξιζει", λεει ο Χρηστος προσπαθωντας να με σταματησει.
Την αφησα αργα και πηγα γρηγορα στην αγκαλια του.
-"Συγνωμη", του ειπα καθως με εσφιγγε στην αγκαλια του.
-"Δεν υπηρχε λογος να πιαστεις στα χερια μαζι της"
-"Το ξερω αλλα ειπε ολα αυτα για εσενα και αυτη. Τι να κανω και εγω;;;Ζηλεψα"
Εντωμεταξυ η Σαντρα εχει φυγει απο την ωρα που την αφησα. Λογικα θα με φοβηθηκε! Μουαχαχα😏😏😏
-"Ζηλεψες ζηλιαρογατο μου;;"
-"Λιγο....να τοσο δα μονο"
-"Ελα παμε σπιτι", λεει και μου δινει μια σφαλιαρα στους γλουτους μου.
-"Χρηστο!"
-"Τι;;; Αφου με καλει να τον χτηπησω. Δεν φταιω εγω!", απανταει γελωντας.
........
"ΝΑΙΙΙΙ!!!!", φωναζω και χτυπιεμαι.
-"Περασες;;;", με ρωταει η Σωτηρια ενθουσιασμενη.
-"Ναι! Αλλα οχι μονο εγω", την αγκαλιαζω.
-"Τι;;; Μου κανεις πλακα! Περασα;;;;", ρωταει χαρουμενη η Σωτηρια.
-"ΝΑΙΙΙΙ!!!", φωναζουμε και χτυπιομαστε μαζι πια.
-"Τι εγινε κοριτσια;;;", ρωταει ο Χρηστος καθως ερχεται κοντα μας.
-"Περασαμε!!!", απανταμε και οι δυο μαζι.
-"Ουαου! Μπραβο σας κοριτσια!", λεει ο Χρηστος εξισου χαρουμενος.
-"Αυτο θα ειναι το πιο ωραιο καλοκαιρι", φωναζω και ολοι γελανε.
-"Ελα εδω Κλειω", μου λεει ο Χρηστος πονηρα και εγω περπαταω ναζιαρικα προς το μερος του.
-"Τι θες;;;", λεω τυλιγμενη στην αγκαλια του.
-"Νομιζω οτι μου χρωστας κατι", ψιθυριζει στο αυτι μου με την βαρια του φωνη που κανει ολο το σωμα μου να ανατριχιαζει.
-"Μμμ και εγω νομιζω οτι κατι σου χρωσταω. Θες να παμε σπιτι σου να στο ξεπληρωσω;;;"-"Γιατι οχι;;;", απανταει και με πιανει απο τη μεση οδηγωντας με στο αυτοκινητο του.
-"Σωτηρια θα τα πουμε αργοτερα", της φωναζω και μου νευει θετικα.
Τι εχω να περασω παλι;;;
Γιατι να τα 'χω με sex machine;;;
Γεια σας και παλι😘
Τι κανετε;;; Ελπιζω να ειστε ολοι καλα😚
Πηγαμε #24 θεση στην Εφηβικη Φαντασια και ειμαι πολυ χαρουμενη.
Για να κανω ετσι με το #24, φανταστειτε πως θα κανω αμα παμε στην πρωτη δεκαδα😂
Λιγο μικρο το κεφαλαιο, ΤΟ ΞΕΡΩ!
Αμα εχω ορεξη μπορει να ανεβασω και δευτερο κεφαλαιο σημερα. Μπορει και οχι, δεν ξερω θα δω.
Κανενα σχολιο για το κεφαλαιο, εεεε;;; Κανενα;;; Καλα δεν πειραζει.....
Λοβ γιου my lollipops❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο Μποξέρ
Genç KurguΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...