Να πατατε αστερακι και να κανετε σχολια για να παιρνω θαρρος ωστε να συνεχιζω την ιστορια μου.
Καλη αναγνωση❤😘Τι ειπα μολις τωρα;;;;
Οχι Χρηστακη, δεν καταλαβες καλα. Δεν προκειται να προσποιειθω πως δεν εγινε τιποτα!
Αντι να μου τα πει ολα αυτα απο την αρχη ηταν δειλος και προτιμησε εναν τροπο που ξερει οτι αμα το μαθαινα δεν θα τον συγχωρουσα.
Προτιμησε να κανει σεξ με την Σοφια αντι να μου πει πως αισθανεται γιατι φοβοταν πως θα τον απεριπτα!
Φευγω βιαστικα απο την αγκαλια του και με κοιταει απορημενος.
-"Γιατι εφυγες ετσι;;;", ρωταει.
-"Γιατι οπως ειπες και προηγουμενως ηξερες πως δεν θα σε συγχωρουσα, ομως το εκανες και τωρα περιμενεις να το παραβλεψω και να κανω πως δεν συνεβει ποτε. Λοιπον για να σε ενημερωσω, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ!", απανταω στον Χρηστο που εχει κατεβασει το κεφαλι του.
-"Το καταλαβαινω, ουτε για εμενα ηταν η πιο σωστη αποφαση, αλλα θα το ξεπερασουμε μαζι", απανταει ηρεμος ενω εγω βραζω στο ζουμι μου.
-"Σοβαρολογεις;;;Πραγματικα εισαι απιστευτος!", λεω ειρωνικα και βγαζω τα κλειδια για να μπω στο σπιτι.
Το χερι του με σταματαει.
-"Δεν γινετε να φυγεις, οχι τωρα. Τωρα ξερω πως νιωθεις και εσυ ξερεις πως νιωθω για εσενα", μου λεει.
-"Εγω ξερω πως νιωθεις αλλα εσυ δεν ξερεις πως νιωθω εγω για εσενα", απανταω.
-"Αφου πριν λιγο μου ειπες οτι εισαι ερωτευμενη μαζι μου", λεει φανερα δυσανασχετισμενος.
-"Λογια του αερα! Το μονο πραγμα που νιωθω αυτη την στιγμη για εσενα ειναι ΜΙΣΟΣ και πολυ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!", απαντω και μπαινω μεσα στο σπιτι χτυπωντας δυνατα την πορτα πισω μου.
Τωρα το μονο που χρειαζομαι ειναι την Σωτηρια για παρηγορια. Μονο αυτη εχω να μου σταθει σαν πραγματικη φιλη και να με ανεβασει λιγο.
Δεν θελω να τον ξαναδω ποτε μου!
Χρηστος POV
Δεν μπορει να μου το κανει!
Δεν γινετε να πεις τοσο ευκολα πως εισαι ερωτευμενος με καποιον ή καποια.
Ειπε οτι με μισει και οτι ειναι απογοητευμενη, αλλα και εγω ειμαι απογοητευμενος απο τον εαυτο μου.
Θα την αφησω να ηρεμησει η κατασταση και μετα βλεπουμε.
Ετσι κι αλλιως θα την βλεπω στις πρπονησεις, δεν μου γλιτωνει!
* 1 χρονο αργοτερα *
Κλειω POV
Εδω και εναν χρονο εχω επανερθει στην κανονικη μου ζωη.
Οι βαθμοι μου εχουν ανεβει αφου παραιτηθηκα απο μανατζερ και τωρα εχω περισσοτερο χρονο. Πηγαινω περισσοτερες βολτες με τους φιλους μου και ειδικα με την Σωτηρια.
Αμα δεν ειχα και αυτη θα ειχα καταστραφει. Μου σταθηκε πολυ τους πρωτους 3 μηνες που ειχα πεσει σε καταθλιψη και καταφερε να με συνεφερει.
Εχω να δω τον......ξερετε ποιον, απο εκεινο το ασχημο βραδυ που μου εξομολογηθηκε τα παντα.
Τελοσπαντων δεν θελω να τον σκεφτομαι καλυτερα να παω για υπνο γιατι ειναι αργα και αυριο εχω σχολειο.
Χρηστος POV
Βρισκομαι για αλλη μια φορα στο γυμναστηριο και χτυπαω αυτον τον ηλιθιο σακο.
Απο εκεινο το βραδυ δεν την ξαναειδα. Επισης δεν ηρθε ξανα στο γυμναστηριο και ο προπονητης μου ειπε πως παραιτηθηκε.
Απο τοτε εχω πεσει με τα μουτρα στην προπονηση και βαραω σακους μεχρι αργα το βραδυ. Εχω γινει πιο απομακρος και εχω μπλεχτει σε αρκετους καυγαδες τελευταια.
Συνεχεια φερνω την μορφη της στο μυαλο μου, αλλα τοσο καιρο που εχω να την δω η μορφη της αρχισε να θολωνει στο μυαλο μου. Ξεχασα το αρωμα της και το χαμογελο της.
Γιατι μου το εκανε αυτο;;;
Ηξερε οτι ειμαι ευαλωτος και δεν ηθελα να πληγωθω. Γιατι;;;
Γεια σας γλιφιτζουρακια❤
Λιγο μικρο, σορρυ😓
Σορρυ που δεν εβαλα χτες καινουριο κεφαλαιο αλλα ημουν με φιλες μου και δεν προλαβα.
Πως σας φαινεται το καινουριο κεφαλαιο;;;
Καλη η ανατροπη που εβαλα;;;
Πειτε το, δεν το περιμενατε!
Λετε να συνομοτησει το συμπαν υπερ τους και να ξανασυναντηθουν;;
Λετε να μην μεινει ανεκπληρωτος ερωτας και τελικα να εκπληρωθει;;;
Θα το δουμε.....
Ειμαι λιγο κακια, τι να κανουμε;;;
Να περνατε ομορφα γλιφιτζουρακια μου❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Ο Μποξέρ
Novela JuvenilΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...