Κεφαλαιο 3

6.3K 534 42
                                    

Γυρναω πισω μου να δω μηπως κανω λαθος και δεν κοιταει προς τα εμενα και οντως κοιταει καποια αλλη.

Μια ξανθοψειρα.

Σορρυ, μια φτιαγμενη ξανθοψειρα. Τιποτα απο αυτα που εχει πανω τις δεν ειναι φυσικο.

Χεστηκα! Δεν μου αρεσει ετσι κι αλλιως.

Ειναι αγενης, αξεστος και χαζος!

Ο αγωνας τελειωσε εδω και λιγη ωρα, οποτε εγω και η Κατερινα αποφασιζουμε να γυρισουμε σπιτια μας.

-"Εχουμε να κανουμε και την εκθεση", της υπενθυμιζω.

-"Ναι, ναι σιγουρα"

-"Ειρωνεια;;;"

-"Καθολου εγω οτι θελω το λεω"

-"Τι μου λες δηλαδη;;"

-"Οτι δεν προκειται να κανω την εκθεση που να βαρας τον κωλο σου κατω"

-"Αυτο θα το δουμε."

Αρχιζει να τρεχει και τοτε εγω την κυνηγαω.

Ξαφνικα ομως κανει μια αποτομη στροφη και εγω πεφτω παλι σε αυτον που δεν ηθελα να δω.

-"Παλι εσυ;;", δηλωνει ενοχλημενος

-"Ναι παλι εγω. Υπαρχει καποιο προβλημα;;;"

-"Ας μην το συζητησουμε. Θα απογοητευτεις."

Τι εννοει με αυτο;;;

Το νιωθω. Νιωθω τα νευρα μου να χτυπανε κοκκινο!

Αμα πει την αποιαδηποτε βλακεια θα του κανω τη μουρη κρεας, του προβληματικου!

-"Τι εννοεις με αυτο;;;", του λεω θυμωμενα κι εκεινος με σκαναρει απο πανω μεχρι κατω και γελαει πνιχτα.

-"Δεν εισαι και η καλυτεεη παρουσια να βλεπω ολη την ωρα μπροστα μου"

-"Αληθεια;;;", λεω και το χερι μου προσγειωνεται με τοση δυναμη και θυμο πανω στο μαγουλο του.

-"Τι εκανες;;; Τελικα θες γιατρο. Αντε παρε τα φαρμακα σου και παρατα μας!", με σπρωχνει και φευγει θυμωμενος.

Κι ομως, αν και τοσο μιγιαγγιχτος και χαζος φαινεται πολυ σεξι.

Πηγαινω προς την Κατερινα και την βρισκω να μιλαει με τον Μανο.

-"Τι εγινε;;"

-"Ο Μανος μας προτεινει να παμε στο κλαμπεδω πιο κατω με τους φιλους του", λεει ενθουσιασμενη και δεν μπορουσα παρα να δεχτω.

-"Θα περασουμε ΤΕ-ΛΕΙ-Α!", λεει ο Μανος αυτη τη φορα.

Τρεχουμε στο σπιτι της Κατερινας μιας και εχει πιο ωραια ρουχα απο εμενα, για τετοιες περιπτωσεις.

Πηρα τη μανα μου και δεχτηκε να παω στο κλαμπ και να κοιμηθω το βραδυ στις Κατερινας, με τον ορο να μην αργησω πολυ.

Η ωρα ειναι 7 και εχουμε κανονισει στις 11 οποτε πιανουμε αμεσως δουλεια γιατι μπορει να μην προλαβουμε.

Κανω πρωτη μπανιο και μετα αυτη. Βγαινουμε και διαλεγουμε ρουχα η μια για την αλλη.

Η Κατερινα μου διαλεξε ενα μπεζ φορεμα ραντακι, κολλητο, με ανοιχτο μπουστο που ειναι 1 παλαμη πανω απ' το γονατο.

Εγω της διαλεξα μια μεσατη ασπρη μινι φουστα και απο πανω ενα στενο crop top ασπρο.

Για παπουτσια εβαλα τις βυσσινι γοβες ενω η Κατερινα τις μαυρες.

Ισιωσαμε τα μαλλια μας και βαφτηκαμε απλα βαζοντας και οι δυο το αγαπημενο μας μπορντο κραγιον.

Η ωρα εχει παει 11 παρα πεντε οποτε εμεις περιμενουμε τον Μανο να ερθει να μας παρει.

Μολις περασαν τα 5 λεπτα ακουμε το κουδουνι και παμε να ανοιξουμε την πορτα.

Την ανοιξαμε και τι να δουμε;;;..........

Γεια σας❤

Ποιος λετε να ηταν μπροστα στην πορτα;;;
Ευχαριστω οσες διαβαζουν και υποσχομαι να γινει πιο ενδιαφερον στα επομενα κεφαλαια.

Φιλια❤

Ο Μποξέρ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora