Μην ξεχνατε να πατατε αστερακι και να κανετε καποιο σχολιο😘
Καλη αναγνωση😍Δεν γινετε να μου συμβαινει εμενα αυτο!
Δεν μπορει να εζησα ενα ψεμα.
Αρνουμαι να πιστεχω πως ολα αυτα ηταν ενα ονειρο που μετατραπηκε σε εφιαλτη.
Τοσο ψευτικος, τοσο ρηχος.....
Πως με αφησε να τον ερωτευτω;;;
Πως με αφησε να χαραμισω την πρωτη μου φορα μαζι του.
Θυμαμαι τοτε που μου ειχε πει πως δεν θελει να το μετανιωσω.
Ε λοιπον το μετανιωσα, και πολυ μαλιστα.Ενα παιχνιδι, αυτο ημουν για αυτον.
Ενα δυσκολοτερο παιχνιδι που χρειαστηκε λιγη παραπανω προσπαθεια για να ανοιχτει.
Τωρα που πετυχε τον στοχο του με πεταξε σαν ενα φορεμενο πουκαμισο.
Και εγω που νομιζα πως ολα αυτα τα εκανε απο ζηλεια.
Ποσο λαθος ειμαι....
*Μετα απο 1 εβδομαδα*
Εδω και μια εβδομαδα δεν εχω βγει απο το σπιτι το μονο πραγμα που κανω ειναι να διαβαζω, γιατι σε μια βδομαδα αρχιζουν οι Πανελληνιες και θελω να περασω Νομικη Θεσσαλονικης.
Η Σωτηρια θελει να περασει Ψυχολογια στην Θεσσαλονικη, οποτε θα βαλουμε τα δυνατα μας για να περασουμε στην ιδια πολη.
Απο τοτε που πηγαιναμε Γυμνασιο ονειρευομασταν να νοικιασουμε ενα σπιτι εκει ως φοιτητριες και να το διακοσμησουμε πολυ διαφορετικα απο τα κλασσικα σπιτια.
Με τον Χρηστο δεν εχω μιλησει καθολου, μιας και δεν εκανε ουτε αυτος τον κοπο να με παρει τηλεφωνο ή να περασει απο το σπιτι.
Οι γονεις μου λειπουν ακομα σε επαγγελματικο ταξιδι οποτε δεν τους εχω πανω απο το κεφαλι μου να με πριζουν για το αν εχω κατι που με απασχολει.
Λογικα θα με παρουν μολις βγουν τα αποτελεσματα για να μαθουν πως τα πηγα.
Ο Λουκας απο την αλλη περναει καθε μερα απο το σπιτι και μου αφηνει λουλουδια στην πορτα.
Φυσικα ολα εχουν παει στα σκουπιδια!
Αμα δεν ειχε εμφανιστει αυτος ολα θα ηταν πολυ καλυτερα.
Χρηστος POV
Απο την τελευταια φορα που ειδα την Κλειω στο μερος μου ολη την ωρα σκεφτομαι αυτα που μου ειπε και αισθανομαι τοσο απαισια που της ειπα ψεματα.
Εδω και μια εβδομαδα δεν την εχω παρει τηλεφωνο και δεν εχω παει στο σπιτι της γιατι θελω να την αφησω να σκεφτει και να ηρεμησει.
Σημερα λεω να δοκιμασω να της μιλησω.
Θα παω στο σπιτι της.
Παω να ανοιξω την πορτα και βλεπω μπροστα μου ενα ατομο που δεν περιμενα να δω.
-"Τι θες εσυ εδω;;;", ρωταω εξαλλος απο θυμο.
Γεια σας γλιφιτζουρακια😘
Το ξερω οτι ειναι πολυ μικρο, αλλα αυτο σκεφτηκα μονο.
Ελπιζω να σας αρεσει.
Πως λετε να τελειωσει η ιστορια;;;
Καληνυχτα σας γλιφιτζουρακια😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
Ο Μποξέρ
Novela JuvenilΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...