Διαβαστε το σημειωμα στο τελος παρακαλω😘
Σας παρακαλω να πατατε αστερακι και να κανετε σχολια γιατι με βοηθατε πραγματικα😘Καλη αναγνωση😍😍😍
-"Εισαι τρελος;;;", λεω σπρωχνοντας τον απο πανω μου.
-"Για εσενα μονο", απανταει αταραχος και αυτοματα το χερι μου προσγειωνεται με δυναμη στο μαγουλο του προκαλωντας του ενα μεγαλο τσουξιμο.
-"Εφυγες και δεν νοιαστηκες καν αν ζω ή αν πεθανα αυτα τα 2 χρονια και τωρα ξαφνικα σε επιασε ο πονος να με ξανακερδισεις πισω;;;ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩ, ΣΕ ΞΕΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!", λεω φωναζοντας στο τελος απο τον πολυ θυμο που μου προκαλεσε η ξαφνικη παρουσια του.
-"Ειι για ηρεμησε. Ξερεις ποσο με πονεσε που επρεπε να σε αφησω;;; Καθε μερα που ημουν στο Λονδινο μετανιωνα που σε αφησα και δεν δοκιμασαμε καν να εχουμε μια σχεση εξ αποστασεως. Τωρα γυρισα γιατι μπορω να μεινω μαζι σου"
-"ΠΟΝΕΣΕΣ;; ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΜΩΡΕ, ΤΩΡΑ ΣΕ ΛΥΠΗΘΗΚΑ! ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΙΛΑΣ;;; ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. ΕΣΥ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΜΕ ΠΗΔΗΞΕΙΣ ΟΧΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΧΕΣΗ!", λεω εξοργισμενη απο αυτα που μολις ακουσα.
-"Αυτο δεν ειναι αληθεια. Τωρα που λες αυτος....που ηταν στο σπιτι, ειστε μαζι;;", ρωταει ακομα χαλαρος.
Οχι ειμαστε χωρια! Τι ρωταει θεε μου;;;
Που την βρισκει τοση ηρεμια;;;
Εγω αν ημουν καρτουν αυτη την στιγμη θα εβγαζα καπνους απο τα αυτια.
-"Ναι και για αυτο θα πας και θα του πεις πως δεν εχουμε κανει τιποτα και πως δεν υπαρχει τιποτα μεταξυ μας πια" λεω και αρχιζω να ηρεμω καπως.
-"Μμμμ.....λεω οχι", απανταει και το αιμα εχει ξεπερασει το κεφαλι μου απο τον θυμο.
-"ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ"
-"Ποιο τραγουδι;;;"
Εχει και ορεξη για πλακιτσα ο ανωμαλος.
-"Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΖΑΛΟΓΚΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΤΟΝ ΧΟΡΕΥΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ", παλιο μπασταρδε.
Πως να ειναι αραγε ο Χρηστος μετα απο αυτο που ειδε;;;
Θα με μισησει, ειμαι σιγουρη και για ολα φταει ο Λουκας.
BINABASA MO ANG
Ο Μποξέρ
Teen FictionΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...