Μην ξεχνατε να πατατε αστερακι και να κανετε σχολιο, γιατι με βοηθαει πολυ😘
-"Κλειω! Τα ακουσες ολα;;;", ρωταει και νευω θετικα.
-"Ασε με να σου εξηγησω", λεει παρακλητικα πλησιαζοντας με.
-"Τα ακουσα δεν χρειαζεται να μου εξηγησεις τιποτα"
-"Το οτι τα ακουσα ολα δεν σημαινει οτι θα σε παρατησω. Θα ειμαι στο πλευρο σου και θα τα ξεπερασουμε ολα", λεω και ενα χαμογελο εμφανιζεται στα χειλη του Χρηστου.
Ερχεται να με αγκαλιασει και βλεπω πως η Αγγελικη φαινεται θυμωμενη.
Συγνωμη ζηλεψαμε;;;; Τι νομιζε οτι θα αφηνα το πεδιο ελευθερο για αυτην τωρα που υπαρχει παιδι στην μεση;;;
-"Γεια σου Αγγελικη", δινω το χερι μου για χειραψια αφου απομακρυνθω απο την αγκαλια του Χρηστου.
-"Γεια σου.....το ονοματακι σου;;;", λεει και αρχιζω να εκνευριζομαι.
-"Κλειω, η κοπελα του Χρηστου"
-"Πω πω, δεν ηξερα οτι δινεις ελπιδες και σε νεογεννητα Χρηστο"
-"Ποια ειπες μωρο, παλιο πατσαβουρογρια;;;;", λεω κανοντας βηματα προς αυτην
-"Κλειω ηρεμα και εσυ Αγγελικη δεν εχεις δικαιωμα να μιλας για το τι κανω. Εσυ κανεις τις επιλογες σου και εγω τις δικες μου"
-"Και πως θα μεγαλωσουμε παιδι ετσι;;; Η γκομενιτσα σου τι θα ειναι;;; Η θεια;;;"
-"Ποιος σου ειπε πως θα μεγαλωσουμε το παιδι μαζι;;;; Εκανες την επιλογη να μην μου πεις πως κρατησες το παιδι και τωρα ζητας να τα ξανα βρουμε κιολας;;;"
Εμενα κατι μου βρωμαει εδω. Πως γινεται να ηρθε μετα απο τεσσερα χρονια με το παιδι που πριν 4 χρονια πηγε να 'ριξει';;;; Και γιατι να ζηλευει τοσο πολυ εμενα;;;;
Δεν της φταιω εγω. Θα μπορουσαν να ηταν μια ευτυχισμενη οικογενεια με το παιδακι τους, αν δεν ειχε παει να κανει εκτρωση.
Αυτο με κανει να αναρωτιεμαι γιατι δεν του το ειπε πως θα το κρατησει τελικα. Αφου ο Χρηστος το ηθελε πολυ, γιατι ολη αυτη η μυστικοπαθεια;;;
Κατι αλλο παιζεται εδω...
Και θα το ανακαλυψω.....
-"Περνα μεσα Αγγελικη και εσυ Χρηστο γιατι δεν πας να μας φερεις λιγο νερο;;;", λεω κανοντας νοημα στην Αγγελικη να κατσει στον καναπε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο Μποξέρ
Genç KurguΗ Κλειω ένα φιλόδοξο κορίτσι με πολλές απαιτήσεις και ο Χρήστος ένας εριστικός χαρακτήρας με ανάγκη για στοργή και φροντίδα Ενας τυχαιος αγωνας του Χρηστου θα φερει πολλες εξελιξεις στην καθημερινη ρουτινα της Κλειους. Ο Χρηστος θα πρεπει να ερθει...