3

2.9K 166 3
                                    

"Lauuuuuureeeeen" išgirdau kvietimą. Užverčiau savo loptopą ir nusileidau į apačią.

"Miiiikeeeyyyy" pamėgdžiojau jį. Jis išlindo iš virtuvės.

"Kaip tu mane pavadinai?" Susiraukė. Aš nusijuokiau iš jos veido minos.

"Mikey" nusivaipiau ir praėjus jį nuėjau į virtuvę. Jis taip pat sugrįžo į ją. "O ką blogai?"

"Ne, man patiko" trūktelėjo pečiais ir aš nusijuokiau. "Tuoj bus valgyt"

"Pataisau: tuoj pica atveš"

"Kokios problemos su tuo?" Nusijuokė.

"Jokios, kokie šiandienos planai?" Paklausiau.

"Eisim į miestą" šyptelėjo ir kai išgirdo skambutį į duris, nulėkė jų atidaryt.

***

"Einu ruoštis" pasakiau ir užbėgau laiptais į savo kambarį.

Greit persirengiau į gražesnius rūbus, truputį pasidažiau, kad kaip visada žmonių negasdinčiau. Ir jau lygtais viską pasidarius nusileidau atgal. Michael jau stovėjo prie durų ir laukė manęs.

"Nu tu ir ilgai" numykė.

"Oj tik nereikia, užtrukau gal tik 20 minučių" pavarčiau akis.

"Tik. Tik?" Sumurmėjo sau po nosim,o aš tik nusijuokiau.

Jis atidarė duris ir pora blyksčių iš kart pasiekė mano akis. Jis greit supynė mūsų pirštus ir užrakinęs namus pradėjo vestis pro fanus.

Kol vaikščiojom, daug fanų lindo ir prašė autografų, bei nuotraukų. Aišku prašė Michael ne manęs.

"O! O Michael, Michael! Galiu nusifotogtafuot?" Pribėgo kažkokia mergaitė. Pamačius mane ji šyptelėjo, o aš jai atgal. "Čia Lauren? Jūs draugaujat?" Ji paklausė.

"Taip aš Lauren, ir taip mes draugaujam" sukikenau ir prisiglaudžiau arčiau Raudonkepuraitės.

"Galiu su jumis abiejais nuotrauką?" Paklausė. Mes abu nusišypsojom ir sutikom. Ji nusifotografavus, padėkojo ir prieš nubėgdama pasakė, kad mus myli.

"Kokia ji miela" šyptelėjo Mikey kol toliau ėjom.

Nusprendėm nueit į Starbucks. Neišvengėm dar bent porą nuotraukų ir autografų. Sėdėdama prie staliuko ir gerdama savo kavą, tikrinau twitterį. Buvau daug žeidžiančių postų, kad aš neverta Michael ir panašiai. Bet buvo ir tokių kurie sakė, kad mes esam mieliausia pora pasaulyje ir kad turim turėt 10 mielų vaikučių. Woah. Vienas postas mane užkliudė prie kurio buvo nuotrauka. Atidarius supratau, kad čia ta pati mergaitė kuri norėjo su mumis nuotraukos. Bet kas labiausiai mane nustebino tai, tai kas parašyta "Norėčiau, kad jie būtų mano tėvai #mumgoals #dadgoals pavydžiu jų busimiems vaikams *verkianti emocija*" aš nusijuokiau ir parodžiau Michael. Jis taip pat sukikeno.

"Mum goals" pakartojo ir mes vėl abu nusijuokėm.

***

Kai jau grįžom namo, pagaliau galėjom atsipalaiduot nuo vaidinimo. Man net paskaudo žandus nuo begalinio šypsojimosi.

Socialiniai tinklai tiesiog švietė nuo mūsų nuotraukų. Jie netgi yra sugalvoję mums vardą: Mauren.

"Mauren" išgirdau Michael juokiantis šalia, kol mes sedėjome ant sofos sveitainėje. Aš irgi sukikenau. Buvau pavargus, todėl prisislinkau arčiau Raudonkepuraitės ir padėjau galvą ant jo kelių. Toliau atsimenu tik tamsą.

[ Fake ] M.C.Where stories live. Discover now