"Lauren?" Išgirdau tylų murmėjimą ir atsisukau į tą pusę. Michael stovėjo prie atvirų balkono durų ir žiovaudamas trynėsi akis. "Kodėl nemiegi?"
"Košmaras" atsidusau ir užsikėliau kojas ant kėdės, bei galvą panardinau į juos.
Girdėjau žingsnius kurie artėjo. Priešais mane esanti kėdė truputį sugirgždėjo pranešdama, kad į ją atsisėdo žmogus.
Pakėliau galvą trumpam žvilgteldama į Michael ir tada pasukdama galvą į lauko pusę. Tarp mūsų įsisvyravo tyla, bet ji buvo jauki todėl aš ja mėgavausi. Į valandas net nežiūrėjau, bet žinau, kad tikrai nėra daug todėl, kad dar visiškai tamsu ir net nesiruošia artimiausiu metu švist. Vienintelis šviesos šaltinis yra žibintai kurie apšviečia gatves.
"Čia gražu" pats pirmas tylą nutraukė Michael. Aš palinksėjau jam pritardama. Ir atsisukau į jį. Jo žvilgsnis jau buvo įsmeigtas į mane. Truputį nuraudau, bet jis to nematė.
"Lauren" vėl jis sušnabždėjo.
"Mm?" Paklausiau.
"Aš noriu vėl dažytis plaukus" pasakė. Aš suprunkščiau. Kiek kartų jis tai daro?
"Mikey, tu nupliksi" sukikenau.
"Ne" paprieštaravo ir susiraukė. Aš pavarčiau akis ir atsidusau.
"Kokia spalva?" Paklausiau.
"Staigmena bus" iškišo liežuvį. Aš sukikenau iš jo vaikiškumo. "Na gerai" jis sunkiai atsiduso ir atsistojo nuo kėdės. "Einam miegot" ištiesė man ranką.
Aš ją pagriebiau ir su jo pagalba atsistojau. Abu nužingsniavome atgal į kambarį ir atsigulėm į lovą. Aš nusisukau nuo jo kai staiga pajaučiau dvi stiprias rankas apsivejančias mano liemenį ir prisitraukiančias prie savo šiltos krūtinės.
"Michael ką tu darai?" Paklausiau susiraukus nors jis to nematė.
"Aš tau neleisiu daugiau košmarų sapnuot" tarė mieguistai ir apsikabino dar stipriau.
Nemeluosiu. Tikrai jaučiaus saugesnė, todėl nieko nepaisius užmerkiau akis stengdamasi užmigt.
***
"Labas rytas" Karen švelnus balsas uždainavo. Susiraukiau nuo staigios šviesos atsiradusios kambary dėl atitrauktų roletų. "Kokie jie mieli!" Sukrykštė ji.
Pykšt
Štai ir dar viena nuotrauka mūsų netikros draugystės. Sunkiai pramerkiau akis ir priešais save pamačiau Karen su Daryl. Nuleidau akis ir pastebėjau vis dar aplink mane apsivyniojusias Michael rankas.
"Oh labas rytas mieloji" Karen šyptelėjo pastebėjus, kad jau atsikėliau.
"Laba ryta, Karen" taip pat nuoširdžiai nusišypsojau.
"Na norėjau pranešt, kad pusryčiai jau paruošti, todėl lauksim tavęs su Michael apačioje" suplojo rankomis ir sulaukus iš manęs linktelėjimo išėjo su Daryl iš kambario.
Atsisukau į Michael pusę. Mūsų veidus skyrė vos keleta centimetrų, kas padarė situaciją itin nemalonią, bet atsitraukti negalėjau, nes jis pernelyg stipriai laikė.
"Michael" sušnabždėjau. Jis truputį sujudėjo, bet nieko. "Michael" jau normaliai pasakiau. Nieko. "Mikey!" Garsiau pasakiau.
"Taip, brangioji?" Jis pramerkė vieną akį. Aš nusijuokiau ir nestipriai trinktelėjau jam į krūtinę.
"Kelkis, pusryčiai paruošti" pasakiau. Jis atmerkė abi akis ir įsižiūrėjo į manąsias.
"Žinau, girdėjau" atsakė, nenutraukdamas akių kontakto, ko aš ir nenorėjau. "Tavo akys labai gražios" jis sušnabždėjo ir aš pirmoji kuri nutraukė kontaktą, nuleisdama akis ir nuraudus.
***
"Na, tai kaip miegojot?" Paklausė Daryl kol sėdėjome prie pusryčių stalo.
"Puikiai" šyptelėjo Michael ir aš jam pritardama linktelėjau.
"Jūs kiekvieną naktį taip miegat?" Išsišiepė Karen. Aš sutrikau, bet stengiausi to neparodyti.
"Taip" linktelėjau ir nusišypsojau. Michael pritariančiai man paglostė nugarą.
Pykšt
"Atsiprašau" nuleido telefoną Karen ir sukikeno. Aš nuradau ir atsigėriau savo arbatos.
"Lauren, ką tu užsiėmi gyvenime?" Staiga paklausė Karen. Nuleidau savo puoduką ir atsidusau.
"Esu modelis"
"Oh, na tai puiku!" Suplojo rankomis ir šyptelėjo. Linktelėjau ir nuleidau galvą į savo lėkštę.
"Galvojat apie šeimą kartu?" Staiga paklausė Daryl. Aš pradėjau springt kaip suprantu seilėmis, kol tuo tarpu Michael savo kava.
"Daryl" sušnypštė Karen. "Nespausk jų taip"
"Ne, ne, viskas gerai. Na kolkas dar negalvojam. Gyvenam šia diena" šyptelėjo Michael ir suėmė mano ranką kuri ant stalo. Aš su nykščiu paglosčiau jo delną ir taip pat nusišypsojau.
Pykšt
YOU ARE READING
[ Fake ] M.C.
Fanfiction"Tu turėsi pavaidinti jo merginą" "Kiek laiko?" "3 metus..." Highest rank in Fanfiction #5