Jaučiuos lyg, kiekvieną dieną mes su Michael vis artėjam ir artėjam. Jis pradėjo labiau man atsiverti ir aš jaučiuosi blogai, kad permiegojau su jo geriausiu draugu.
Bet tai alkoholio poveikis ir nenoriu savęs kaltinti. Nors turėčiau.
Tiesą sakant praėjo jau 5 mėnesiai, bet tą dieną prisimenu. Sunku meluot Michael į akis nors tai nėra visiškai melas.
Aš net nežinau ar jam rūpėtų. Aš net nežinau ar jis jaučia tą patį ką ir aš. Dieve,tai taip komplikuota.
***
"Kad ir ką darytum, neįsijunk twitter'io" Michael įbėgo į kambarį supanikavęs.
"Kodėl?" Paklausiau pasimetus ir pradėjau kelti telefoną, kad pažiūrėti.
"Ne!" Michael greit užkrito ant manęs.
"Michael, tu mane sutraiškysi" nustūmiau jį nuo savęs.
"Tai kas ten taip blogai?"
"Prisimeni tą mūsų nuotrauką kurią turėjai įkelti nes liepė vadybininkas?" Linktelėjau. "Tai va.. ee"
Stipriai užmerkiau akis. "Supratau"
"Prižadi, kad nežiūrėsi?" Mėlynplaukis pažiūrėjo tiesiai į mano akis.
Suspaudžiau lūpas ir linktelėjau. Jis šyptelėjo ir pakštelėjo į žandą, bei atsistojo.
"Man reik į studiją su vaikinais,nori kartu, ar liksi čia?"
"Liksiu čia" nusišypsojau nors žinojau,kad tai blogai mintis.
"Gerai, grįšiu už keletos valandų, nenuobodžiauk. Galėsim užsisakyt picos ir pažiūrėt filmą, ar ką tu nori" jis pasakė ir dar paskutinį kartą pakštelėjęs man į kaktą išėjo.
Kai išgirdau, kad užsidarė lauko durys, pasiėmiau savo telefoną ir atsidariau twitter'į...
***
MICHAEL POV.
"Tai kaip su Lauren?" Luke sukikeno.
"Puikiai, tik vargšės labai daug kas nemėgsta, nes draugauja su manimi. Ir aš net nežinau ką dėl to daryti, nes kaltas tai aš" atsidusau ir padėjau galvą ant sofos atlošo kuri yra studijoje.
"Na taip, kai kurie fanai labai gali būt saugantys mus" Ashton susiraukė.
"Bet jeigu jie fanai,jie turėtų džiaugtis jeigu mes laimingi!" Iškėliau rankas. "Neverčiu mėgti, bet bent jau džiaugtis ir susitaikyti,kad mes laimingi ir nesakyti negražių žodžių. Ji nieko nepadarė, mes net ne iš meilės pirmoje eilėje pradėjom susitikinėt" verkšlenau ir užsidengiau veidą su rankomis.
"Klausyk, žmogau, viskas kadanors susitvarkys. Jie susitaikys ir bus ramu" Calum uždėjo ranką ant mano peties.
"Tuo labiau,kad liko kiek? Metai?" Luke paklausė.
Linktelėjau. "Netgi truputį mažiau"
"O kaip tau su ta Lauren drauge?" Nusijuokė Ashton, bandydamas pakelt nuotaiką. Aš jam nusiunčiau ačiū sakantį žvilgsnį ir jis linktelėjo. "Camila? Tiesa?"
Luke išsišiepė ir nuraudo. "Ehm.. gerai?"
"Awww tu nuraudai! Tau ji patinka!" Calum parodė į jį pirštu.
"Ša! Ne, nepatinka" jis sukryžiavo rankas.
Visi pasižiūrėjom į jį. "Na gerai, gal truputį ir patink-
"Labai" nutraukėm jį ir vienu metu pasakėm.
Luke pavartė akis "Gal ir labai patinka, bet aš bijau jai pasiūlyti" jis prikando lūpą.
"Tiesiog pakviesk į pasimatymą ir pasiūlyk. Esu įsitikinęs,kad sutiks" Ashton nusišypsojo ir mes linktelėjom pritardami.
"Na gerai,reikės. Ačiū vaikinai" nusišypsojo.
"Nu, o man reik namo. Prižadėjau Lauren vakarą su pica ir filmu" sukikenau ir atsistojau.
"Aww" visi vaikinai numykė ir aš pavartęs akis parodžiau jiems vidurinį pirštą ir išėjau.
Prieš važiuodamas namo,užsukau paimti picos ir toliai tęsiau kelią. Už keletos minučių jau buvau prie namų.
Įėjęs į vidų neradau Lauren apačioje. Padėjau picą virtuvėje ir užlipau į viršų. Įėjęs į jos kambarį, ten jos neradau. Bet tada išgirdau kūkčiojimą vonioje ir staigiai ten nuėjau.
Atidaręs duris radau ant žemės sėdinčią juodaplaukę,apsikabinusią savo kelius ir verkančią.
Staigiai puoliau šalia jos ir įtraukiau į savo glėbį. Ji mane stipriai apsikabino ir toliau verkė.
"Atsidarei twitter'į?" Sušnabždėjau po poros minučių tylos, kai ji jau apsiramino. Dabar ji buvo tarp mano kojų ir aš ją stipriai laikiau prie savęs.
Ji linktelėjo. "Atsiprašau"
Pabučiavau jai į pakaušį. "Sakiau nežiūrėt. Nereikėjo to daryt. Kartais žmonės būna pernelyg nemandagūs"
"Man tiesiog reikėjo"
"Klausyk" priverčiau ją pažiūrėti į mane savo raudonomis akimis. "Tu esi graži, esi nuostabi. Tu turi profesiją ir turi daug fanų. Neklausyk ką kiti šneka apie tave. Jie pavydi,kad esi tokia nuostabi,o jie ne ir dar plius turi labai karštą vaikiną" šyptelėjau ir ji menkai sukikeno, dėl ko labai džiaugiuos.
"Ačiū, Michael"
"Bet kada. O dabar einam valgyti atšalusios picos ir žiūrėti mokyklos miuziklą"
YOU ARE READING
[ Fake ] M.C.
Fanfiction"Tu turėsi pavaidinti jo merginą" "Kiek laiko?" "3 metus..." Highest rank in Fanfiction #5