Calum jau buvo užmigęs ant mano kelių, Ashton miegojo atsirėmęs į sofą. Camila lygiai taip pat buvo pasvirus ant šono miegodama, kol Luke buvo užvirtęs ant jos. Mes su Michael rodos vieninteliai nemiegojom.
"Tau jis netrugdo?" Jis sušnabždėjo parodydamas į ant mano kelių gulintį Calum.
"Ne" taip pat tyliai atsakiau ir papurčiau galvą. Jis nusišypsojo ir padėjo galvą ant mano peties, toliau žiūrėdamas filmuką kurį rodė per televizorių.
Jaučiau kaip mano akys tampa vis sunkesnės. Dėl nuovargio ir dėl tamsos.
"Lauren?" Išgirdau dar Michael sakant,bet buvo jau per vėlu nes jėgos mane visiškai apleido ir aš užmigau.
***
Pramerkiau akis,pamatydama, kad mes panašiai atrodom kaip ir prieš man užmiegant. Calum ant mano kelių, Luke su Camila susiglaudę,tik šykart aš atsirėmus į Michael ir jo viena ranka mane apsivijus per liemenį, o jis pats guli ant Ashton.
Jeigu pajudėčiau pažadinčiau ne tik Calum, bet ir Michael kuris pažadintų Ashton. Todėl nusprendžiau tiesiog vėl eiti miegoti nes atrodo, kad dar vėlu.
***
"Jie mieli"
"Aha,jie irgi"
Lėtai pramerkiau akis ir pamačiau Calum su Ashton sėdinčius ir stebinčius mus. Pakėliau galvą ir pamačiau Michael veidą prieš savo. Išpūčiau akis ir supratau, kad praktiškai gulėjau ant jo.
"Michael" tyliai sušnabždėjau, kad jis atsikeltų, nes negalėjau nulipt dėl jo rankų stipriai apvyniotų aplink mano liemenį.
"Mm" jis sumurmėjo vis dar neatismerkęs.
"Paleisk mane, aš noriu į tuoletą" sukikenau.
Jis staigiai atsimerkė ir nuraudęs atleido rankas. Aš nulipau nuo jos ir pažiūrėjau į Luke ir Camila apsikabinusius ir miegančius. Manau jie sutars.
Nusiunčiau Calum ir Ashton žvilgsnį ir nuskubėjau į tuoletą atlikti savo reikalų.
Grįžus radau visus virtuvėje. Michael žiovaudomas darė arbata bei kavas. Camila su Luke užtinę sėdėjo prie stalo,rankomis pasilaikydami galvas. Calum ir Ashton darė pusryčius.
"Labas rytas" džiugai pasakė Ash.
"Kas jame tokio labo?"sumurmėjau.
Nuo stalo pasiėmiau obuolį ir atsisėdau priešais Camila prie stalo.
"Ta sofa tokia nepatogi"numykė Luke ir aš linktelėjau jam pritardama.
Netrukus Michael prieš visų nosis pastatė puodelius garuojančio gėrimo, o Cal su Ash blynų.
"Jūs mokat gamint?" Sukikenau, atsignybus gabalėlį ir įsidėdama į burną.
"Mama išmokė" pavartė akis Ashton ir visi nusijuokėm iš jo.
"Mane gyvenimas"
"Taip, kurgi ne,Calum" dabar jau aš pavarčiau akis. Jis iškišo man liežuvį ir toliau valgė.
"Aš tokia pavargus jaučiuos" padėjau galvą ant Michael peties.
"O tu nesifilmuoji šiandien?" Paklausė Camila ir aš išpūčiau akis.
"O velnias, tiksliai! Kiek valandų" pašokau nuo kėdės pradėdama ieškoti kažkur kur galima pažiūrėti į laiką.
"Lauren!"
"Lauren!"
"Nu pala!" Suurzgiau.
"LAUREN"
"Nu ką?" Atsisukau į Luke kuris stovėjo papūtęs lūpas ir laikė iškišęs savo telefoną. Tyliai padėkojau ir pagriebus pamačiau,kad jau pusę pirmos dienos.
"Man už pusvalandžio reikia būti ten" tyliai sau po nosim suburbėjau ir atidavus telefoną nulėkiau į viršų ruoštis.
***
"Viskas" nusišypsojo režisierė ir aš nusiuntus tylu 'iki' išėjau iš patalpos.
Atsidusau ir atsisėdus į mašiną pradėjau svajoti kaip grįžus nusivalysiu savo toną makiažo, užsisakysiu picą, pasiimsiu Mikey ir eisiu į lovą žiūrėti filmus.
Nuo tokių minčių tik dar labiau paspaudžiai gazą, vardan to,kad greičiau grįžti.
Kai tik įvažiavau į kiemą, išlipau iš mašinos ir įžengiau į namus.
Raktus padėjau ant spintelės ir nusiėmus batus, nuėjau į savo kambarį. Padėjau rankinuką ir vėl nusileidau į apačią.
"MICHAEL!" surėkiau paėmus kačiuką į rankas.
Netrukus išgirdau bildėjimą ir iš savo kambario atėjo blondinas.
"Kas?"
"Kas čia?" Parodžiau į gyvybę mano rankose.
"Mikey?" Jis pakėlė antakį.
"Ah taip.. kaip aš čia taip nežinojau" pradėjau tyliai murmėt. "BET KODĖL JIS ŽALIAS?" surėkiau.
"Aj dėl to" jis pasikrapštė galvą. "Pamaniau jam tiks"
"Tu idiotas" pavarčiau akis ir nusijuokus padėjau vargšą žalią padariuką ant žemės.
KAMU SEDANG MEMBACA
[ Fake ] M.C.
Fiksi Penggemar"Tu turėsi pavaidinti jo merginą" "Kiek laiko?" "3 metus..." Highest rank in Fanfiction #5