11

2.5K 149 5
                                    

Michael trumpam kažkur išvažiavo, bet praklausiau kur. Kol jo nebuvo aš dėkojau tiems kurie mane sveikino socialiniuose tinkluose, bei padėkojau Calum, Luke, Ashton ir Camila kurie man skambino kiekvienas ir sveikino.

Pasiėmiau savo naują kačiuką ir žiūrėjau į jį bandydama sugalvoti jam vardą. Tai buvo berniukas. Staiga man į galvą šovė puikus vardas ir aš išsišiepiau.

"Aš namie!" Išgirdau Michael balsą ir nusileidau laiptais žemyn. Jis pamatęs mane su mūsų nauju kačiuku nusišypsojo. "Sugalvojai vardą?" Paklausė ir aš daug kartų palinksėjau.

"Mikey" mirktelėjau, jis nusijuokė.

"Tikrai?" Paklausė. Aš palinksėjau galvą ir padaviau jam kačiuką ir išsitraukiau telefoną iš kišenės.

"Žiūrėk twitterį koks tag'as numeris 1" sukikenau ir atrakinau savo telefoną ir įjungdama programėlę.

"Maurenfamily" jis perskaitė ir patikrino tweet'us kurie buvo mūsų naujo augintinio. Kai kurie padarė koležus kartu su mūsų nuotrauka, bei kačiuko. "Va čia tai geras" jis nusijuokė ir padėjo Mikey ant žemės. "Nupirkau jam daiktų" jis išsišiepė. Aš palinksėjau ir pakštelėjau jam į lūpas. Jis sutriko,bet nieko nesakė.

"Ačiū" padėkojau ir nuraudau. Jo žandai taip pat įgavo švelniai rožinę spalvą.

"Eik ruoškis..em.. 7 valandą užsakiau staliuką" jis pasakė ir aš sutikdama užbėgau į savo kambarį.

Pirmiausią ką padariau tai išsimaudžiau. Išlipus iš dušo apsivyniojau kūną rankšluoščiu ir išėjau iš vonios, prasilenkdama su Michael nuėjau į savo kambarį kol manau žandai degė iš gėdos.

Užsidėjau naują apatinį trikotažą ir užslinkau kūnu suknelę kurią padovanojo Michael. Taip pat užsidėjau ir batus.

Atsisėdus prie makiažo staliuko, pradėjau dažytis. Nenorėjau perdauginti, nes nenoriu atrodyt kaip plastikinė. Baigus, atsistojau, kad pasižiūrėti į didelį veidrodį.

"Lauren tu jau... oh" Michael atidarė duris su Mikey rankoje. Tai skamba keistai, kad net mintyse nusijuokiau. Jo burna atvipo.

"Užsičiaupk, musių priskris" sukikenau.

"Mikey, pažiūrėk kokia karštą mamytę turi" jis pasižiūrėjo į kačiuką.

"Daugiau niekada gyvenime taip nesakyk, tai skambėjo taip suknistai negerai" mano veidas persikreipė. Jis tik sukikeno ir padėjęs Mikey ant žemės vėl sutelkė dėmesį į mane.

"Atrodai nuostabiai, galim eit?" Paklausiau ir ištiesė ranką. Linktelėjau ir supyniau mūsų pirštus.

***

Sėdėdami restorane, nesugebėjom išbūti be įkyrių žvilgsniu, bei prašymo autografų arba nuotraukų. Todėl kai tik pavalgėm ir susimokėjom, Michael mane išsitempė iš restorano ir mes netrukus atsiradome parke.

Kadangi buvo jau tamsu, žmonių čia buvo vos pora, buvo galima pasimėgauti bent jau kokia ramybę.

Vaikščiodami kalbėjom apie nesamones, stūmdėmės, terliojomės ledais kuriuos nusipirkom pakeliui, dainavom,fotkinomės ir visko ko tik prisigalvodavom.

Viskas buvo linksma tol kol nepradėjo lyt. Ir kaip iš kibiro. Atsisukau į Michael ir jis sukikeno iš mano minos.

"Čia tik vanduo, nebijok" jis pasimaivė ir aš nesusilaikydama nusijuokiau iš jo kvailo būdo.

Mes jau abu buvom kiaurai šlapi, bet vis dar ėjome lėtai. Staiga Michael sustojo ir atsisuko į mane su pačia didižiausia šypsena kurią esu mačius.

"Pašok su manimi"

"Ką?"

"Pašok su manimi lietuje" jis ištiesė rankas ir aš abejodama supyniau savo rankas aplink jo kaklą kol jis savąsias apvyniojo aplink mano liemenį.

Jis niuniavo kažkokią dainą ir mes pradėjome judėti į taktą.

Vidury parko. Kai lyja kaip iš kibiro. Mes šokame. Be muzikos.

Išsišiepiau apie tai pagalvojus ir padėjau savo galvą ant Michael krūtinės.

***

Visa drebėjau iš šalčio kai įžengėm į namus, bet aš buvau laiminga. Tai buvo pats geriausias vakaras per visus 20 metų.

O velnias,man jau 20. Jaučiuos sena.

"Eik persirenkt. Tu drebi kaip stirna" susiraukė Michael. "Atleisk, tai mano kaltė. Nereikėjo prašyt ten likt" jis atsiduso.

"Ne,nekaltink savęs. Tai buvo pats geriausias vakaras per visus 20 metų" pakartojau savo mintyse ištartus žodžius.

"Tau jau 20" jis suprunkštė. "Sveika atvykus į klubą"

"Aj tylėk" silpnai trenkiau jam į krūtinę ir užbėgau laiptais į viršų persirengt.

***

Atsikėliau 2 nakties dėl suknisto šalčio. Langai buvo uždaryti, bet man šalta kaip žiemą.

"Apči!" Nusičiaudėjau ir nusikeikiau. Šūdas.

Lėtai išslinkau iš kambario ir nuėjau prie Michael durų. Pravėriau jas ir radau jį sėdinti ant lovos ir žiūrint kažką telefone. Jis greit išjungė ir padėjo ant staliuko šalia,kai pamatė mane.

"Lauren? Kodėl tu nemiegi?" Jis susiraukė.

"Em.. um.." kodėl aš čia atėjau? "Man šalta buvo ir.. nesvarbu. Pamiršk, tai buvo bloga mintis. Bereikalo čia ėjau. Atleisk kad sutrugdžiau" sumurmėjau ir jau norėjau eit.

"Palauk!" Jo balsas mane sustabdė. "Ateik čia" jis pakėlė kaldrą ir patapšnojo į vietą šalia savęs. Nuraudau ir padėkojau dievui už išjungtą šviesą. Uždarius duris, įlipau į jo lovą. Jo ranka greit atsirado ant mano liemens ir jis mane prisitraukė prie savęs. Aš padėjau galvą ant jo krūtinės ir buvau nustebinta kaip paprastas prisiglaudimas sušildo visą kūną.

"Tu karštas" sušnabždėjau.

"Žinau" jis sukikeno ir aš norėjau sau su ranka trenkt per kaktą dėl mano žodžių pasirinkimo apibūdinti situaciją. Na, vistiek padariau tai mintyse.

"Ne tą turėjau omeny ir tu tai žinai" burbtelėjau.

[ Fake ] M.C.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora