15

2K 155 13
                                    

"Ar tu blondinas?" Sukikenau prisilenkus arčiau ekrano.

"Taip tu teisi, moterie" jis pasimaivė ir aš iškart pavarčiau akis.

"Skaičiau, kad video klipe filmuosies" jis prisimerkė.

"Taip!" Iškėliau rankas prisiminus. "Aš būsiu žvaigždė" dabar jau aš pradėjau maivytis.

"Tu jau esi įžimybė" jis sukikeno ir papurtė galvą.

"Taaaaip" nutęsiau. "Bet aš filmuosiuos Beyonce klipe!"

Jis išpūtė akis. "Šitą dalį praleidau"

"Taip, padvėsk kvaily, aš geresnė negu tu" papūčiau lūpas.

"Ir kodėl aš stengiuos" Michael atsiduso ir papurtė galvą. Aš išsišiepiau ir iškišau liežuvį. "Man jau laikas į sceną. Iki, nenumirk be manęs" mirktelėjo.

"Tu grįšį po 3 dienų. Išgyvensiu" pavarčiau akis ir baigiau pokalbį.

Atsidusau nežinodama ką daryt. Ir taip kiekvieną dieną kai nereikia į fotosesiją ar dar kažkur.

Į telefoną net baisu pažiūrėt nes jame tik matau kaip žmonės manęs nekenčia ir kaip aš neverta gyventi.

Ilgokai pasedėjus supratau, kad nėra ką daugiau daryti, todėl nuėjau į savo kambarį. Užsidėjau džinsus ir Michael megztinį su kapišonu. Jį užsimečiau ant galvos,pagriebus raktus,pinigus ir telefoną išėjau.

Ėjau link parduotuvės nes namuose beveik nėra ką valgyti. Kol esu su kapišonu niekas manęs dar nepastebėjo ir negaliu būti labiau dėkinga Michael megztiniams. Manau šitą pasiliksiu.

Pasiėmiau krepšiuką ir pradėjau vaikščioti pro parduotuvę, ieškodama ko reikia. Netyčia atsitrenkiau į žmogų ir staigiai atsiprašiau.

"Ėė man atrodo aš tave pažystu" aš pakėliau akis ir išvydau kažkokią moterį.

"Gal apsipažinot" menkai šyptelėjau ir ji papurtė galvą.

"Tu esi iš tos grupės kur mano vaikui patinka, mergina ar kas" ji susiraukė ir aš atsidusau.

"Taip, iš 5 Seconds of Summer. Michael mergina" linktelėjau.

"Mano dukra manau norėtų autografo, tai jei nesunku...?" Ji nutęsė ir aš šyptelėjau ir papurčiau galvą. Ji man davė lapuką ant kurio pasirašiau, ji dar paprašė nuotraukos ir tada išsiskyrė mūsų keliai.

"Per plauką" tyliai sau sumurmėjau ir tęsiau savo kelionę per parduotuvę.

Nieko jau daugiau neatpažinta grįžau ramiai namo. Bet supratus,kad vis dar neturiu ką veikt, pasiėmiau obuolį ir išėjau pasivaikščioti į parką.

Dabar labai būtų gerai turėti šuniuką, nes Mikey, visiška Michael kopija. Valgo ir miega pusę dienos.

***

Įėjau į namus ir išsigandau nes jie buvo neužrakinti. Nejaugi neužrakinau?

"Staigmena!" Šviesos išsijungė ir pamačiau keturis australus stovinčius prieš mane.

"Ką jūs čia darot?" Sukikenau ir patraukiau balioną kurį į mane metė Luke.

"Grįžom ankščiau, kad padaryti tau staigmeną" trūktelėjo pečiais Calum.

"Iš kur jūs žinojot, kad nebūsiu namie?"

"Nežinojom. Būtume į kambarį įlėkę ir pasakę staigmena" Michael nusijuokė ir paėmė į rankas Mikey.

"Tai nepasiilgai?" Patempė lūpą Ashton ir aš pavarčiau akis ir nuėjau jį apsikabint. Padariau tą patį ir su kitais vaikinais. Negaliu patikėti,kad per tiek laiko, įpratau prie jų.

Tada man į galvą šovė mintis. "Jūs čia būsit ane?" Jie visi linktelėjo. "Tai nieko prieš jeigu pakviesiu savo draugę?"

Visi papurtė galvas ir aš iškart parašiau Camila,kad gali lėkt čia.

Po maždaug 15 minučių, kai jau visi sėdėjom ant sofos ir aš klausiau kaip vaikinai pasakojo kaip jiems sekėsi, suskambėjo skambutis į duris ir aš paprašiau Luke, kad jis nueitų atidaryt.

"Ką sugalvojai?" Iškart prašneko Calum.

"Camila patiko Luke,todėl reikia juos. Na žinot" mirktelėjau. Jie visi išsišiepė ir linktelėjo.

Netrukus į kambarį įėjo visas raudonas Luke ir ne ką geriau atrodanti Camila. Ji į mane pasižiūrėjo žvilgsniu, kuris atrodo mane tuoj užmuš, o Luke neturėjo kur dėti akių.

"Tai va!" Garsiai pasakiau ir visi atsisuko į mane. "Susipažinkit. Čia mano geriausia draugė Camila"

Visi su ja pasisveikino. "Čia Luke" parodžiau į jį ir ji pavartė akis man ir atsisuko į jį ir lėtai ištiesė ranką ją paspaudama.

"Jis Calum" parodžiau į vaikiną sėdintį šalia manęs. Ji jam pamojo. "Čia Michael jei dar nežinojai" pavarčiau akis ir bakstelėjau į kitoj mano pusėje sėdintį blondiną. "Ten Ashton" parodžiau į šalia Michael sėdintį garbanių.

Luke atsisėdo šalia Calum, o Camila liko vieta tik prie Luke, kur ji ten ir atsisėdo. Įsitvyrojo nejauki tyla, kol Michael ją nutraukė.

"Tai gal pažiūrim filmą?"

Visi sutiko,tik tam, kad atsikratyt nejaukios įtampos ir Michael nuėjo užsakyti picos. Atsisukau į savo draugę ir pakilnojau antakius. Ji jau žiojosi kažką sakyti, bet į ją atsisuko Luke ir prakalbo.

"Tai Camila. Ką veiki gyvenime?" Jis nusišypsojo ir man atrodo ji tuoj išsilydis vietoje.

Calum atsisuko į mane ir šyptelėjo. "Manau pavyks" jis sušnabždėjo,kad tik aš girdėčiau ir aš linktelėjau. Jis pakuteno mane ir apsikabino. Aš sukikenau ir taip pat prisiglaudžiau prie jo. "Pasiilgau tavęs" jis atsiduso.

"Aš taip pat" nusišypsojau. Gal ir nėra taip ir blogai. Susiraudau dar tris geriausius draugus ir esu tikrai dėkinga dėl to.

"Išėjau minutei,o mano mergina jau atimta. Atiduok" Michael sumurmėjo ir timptelėjęs mane už rankos pasigriebė. "Mano grobis" sušnypštė ir aš sukikenau.

"Jūs tokie vaikai"

[ Fake ] M.C.Where stories live. Discover now