"Mačiau tavo interviu" Michael pasakė kol kalbėjome skype. Atsidusau, taip ir galvojau.
Linktelėjau,nežinodama ką daugiau pasakyt.
"Buvo visai miela ką pasakei, tau gerai sekasi vaidinime. Net aš patikėjau" jis suprunkštė.
"Na ačiū, ačiū, aš stengiuos" pasimaiviau. Jis žiūrėjo į mane ir nieko nesakė. Susiraukiau. Ar man kažkas įstrigę tarp dantų?
"Kas?" Tyliai paklausiau.
"Pakalbėk dar" jis sukomandavo. Ne, man tikrai kažkas įstrigę.
"Ką? Kodėl? Aš nesuprantu ko tu-
"Tu turi amerikietišką akcentą" jis mane nutraukė ir susiraukė.
"Na taip aš amerikietė" pavarčiau akis. Jis prilindo arčiau ekrano.
"Tu man niekada nesakei" jis prabilo.
"Nemačiau reikalo" trūktelėjau pečiais.
"Bet.. kodėl tu šnekėjai australišku?" Jis atrodė sumišęs.
"Nes pakankamai ilgai čia gyvenu. O kai būnu su žmonėmis kurie turi australišką akcentą man ir pačiai gaunasi tokiu šnekėti. Bet kai atsiriboju nuo jūsų australų, grįžta mano amerikietiškas" paaiškinau.
Jis supratingai palinksėjo ir nusišypsojo. Jo šypsena yra mieliausias dalykas.
Tylėjome ir žiūrėjome į vieną kitą, nežinodami ką daugiau sakyt. Išgirdau kaip už jo nugaros kažkas kažką pasako, Michael nuraudo ir pasigirdo Ashton kikenimas,po kurio sekė ir Calum su Luke.
"Tylėkit" sumurmėjo Michael nuleidęs galvą.
"Ką jie sakė?" Pasiteiravau. Jis iškart pakėlė galvą.
"Negirdėjai?" Papurčiau galvą.
"Aš sakiau-
"Ša!" Pradėjo Calum, bet Michael uždėjo ant jo burnos ranką ir nutildė.
PO SAVAITĖS
"Su gimimo diena! Su gimimo diena! Su gimimo diena!" Mano miegus išsklaidė gražus dainavimas. Greir pakėliau galvą ir prie durų išvydau Michael. Tą patį Michael Clifford. Susiraukiau ir išpūčiau akis.
Greit pašokau iš lovos ir apvyniojau savo rankas aplink jo kaklą,kol jis savąsias apvyniojo ant mano liemens.
"Kaip tu čia atsiradai? Kaip tu sužinojai kada mano gimtadienis?" Išsišiepiau atsitraukus.
"Google" pavartė akis. "Nes tu man nesakei! O čia išsiprašiau 3 dienom, kol neturim pasirodymų" nusišypsojo.
Vėl stipriai apsikabinau. Niekas niekada man tokių staigmenų nebuvo padaręs.
"Einam dovanų!" Suplojo rankomis ir pagriebęs už mano riešo pradėjo temptis žemyn laptais.
Prie durų buvo viena didelė medinė dėžė su skylutėmis. Kita dvigubai ar trigubai didesnė dėžė apvyniota pakavimo popieriumi, du maišiukai vienas didesnis,kitas mažesnis, bei dar dvi nedidelės dėžutės.
Išsižiojau ir atsisukai į Michael kuris laikė puokštę gėlių. Jis jas man įteikė ir pakštelėjo į žandą. Padėkojau ir pamerkiau jas į vandenį.
"Pradėk nuo šitos" parodė į medinę dėžę. Linktelėjau ir priėjau prie jos. Atsargiai pakėliau dangtį ir užsidengiau burną iš nuostabos ir kad labai garsiai nesucypčiau. Atsargiai iškėliau mažą kačiuką iš dėžės ir atsisukau į Mikey.
YOU ARE READING
[ Fake ] M.C.
Fanfiction"Tu turėsi pavaidinti jo merginą" "Kiek laiko?" "3 metus..." Highest rank in Fanfiction #5