Ligoninėje man atskaitė moralą kaip turėčiau mažiau nervuotis, daug ilsėtis ir saugotis. Taip pat ir išrašė vitaminų kuriuos turėsiu gert kiekvieną dieną.
Kai grįžome namo tikrai jaučiaus nusikalus per visą dieną. Galėjau čia pat vietoje griūt ir miegot.
Palinkėjus Camilai labos nakties, nušliaužiau į kambarį. Nusiprausiau, išgėriau vaistus kurių man reik ir nuėjau miegot.
***
Grįžau namo ir kritau keliais ant žemės.
Michael atbėgo į kambarį užsidėjęs virėjo kepurę ir pažiūrėjo į mane klausiamai.
Aš taip pat į jį keistai pažiūrėjau ir pradėjau juoktis taip,kad net ant žemės atsiguliau.
Michael stovėjo pasimetęs, ir atrodė kaip pasiklydęs šuniukas. Turiu pripažinti, labai mielas vaizdas.
Kai jau atgavau kvapą, nusišypsojau ir atsistojau.
"Ačiū tau, buvo bloga diena,labai pavargau, bet pralinksminai" patapšnojau per petį jam.
"Bet aš net nežinau ką aš padariau"
"Kepurė" parodžiau pirštu.
Jis visas nuraudo ir nusiėmė kepurę nuo galvos. "Buvau pamiršęs apie ją"
Vėl išsišiepiau ir pabučiavau jam žandą. "Man ji patiko"
***
Nusišypsojau nuo šito prisiminimo ir gurkštelėjau savo arbatos. Camila įėjo į virtuvę ir keistai į mane pažiūrėjo.
"Kas buvo?" atsargiai paklausė.
Atsidusau. "Dar vienas prisiminimas"
Jos veidas nukrito. "Lauren... nemanai, kad jis nusipelnė žinot?"
"Ne. Aš pažįstu Michael. Jis sužinojęs viską mes ir lėks pas mane. Aš nenoriu, kad jis žlugdytų savo karjeros"
"Bet.."
"Jokių bet" susiraukiau.
Ji atsiduso ir pakėlė rankas nieko nesakydama ir išėjo iš virtuvės.
Dabar jau aš atsidusau ir padėjau galvą ant stalo.
Ką aš darau su savo gyvenimu. Ką aš darau su savo vaiko gyvenimu? Jis augs be tėčio. Ne pats geriausias variantas. Kiekvienam vaikui reikia tėvo savo gyvenime.
Pajaučiau kaip man įspyrė į pilvą ir šyptelėjau.
"Labas mažyli" sušnibždėjau. Pajaučiau dar vieną spyrį ir paglosčiau pilvą.
***
Įkvėpk, iškvėpk, įkvėpk, iškvėpk.
Mintyse vis kartojau tą, kol lipau laiptais į antrą aukštą. Pilvas nemažas, lipti gan sunku.Galiausiai pasiekus mažylio kambarį, įėjau. Jis buvo smėlinės spalvos nes nežinojom lyties. Norėjau staigmenos.
Vardų buvau sugalvojus ir berniukui ir mergaitei, todėl belieka laukti.
O laukti taip pat nebeliko daug, nes pagal mano skaičiavimus jau 8 mėnesis eina, todėl jis ar ji gali gimti už savaites, dviejų ar trijų, o galbūt ir dar ankščiau ar vėliau nes taip pat pasitaiko.
YOU ARE READING
[ Fake ] M.C.
Fanfiction"Tu turėsi pavaidinti jo merginą" "Kiek laiko?" "3 metus..." Highest rank in Fanfiction #5