26

1.5K 138 9
                                    

"Klausau?" Atsiliepiau kai paskambino Camila.
"Lauren. Gali padaryti paslaugą?" Ji paklausė ir aš iškart sunerimau.
"Kas atsitiko? Tau viskas gerai?"
"Man viskas gerai. Bet aš tau atsiusiu vieną vaizdo įrašą ir prašau prižadėk, kad jį pažiūrėsi, kad ir kas jame būtu" ji maldavo.
"Camila, tu mane gasdini. Kas tame vaizdo įraše?" Paklausiau.
"Prašau, tiesiog pažiūrėk"
"Gerai" atsidusau.

Ji padėjo ragelį ir netrukus gavau žinute su linku į youtube. Greit jį paspaudžiau ir man išmetė tikrai ne tą ką tikėjaus.

5 Seconds Of Summer "Wrapped Around Your Finger" live

Kam: Camila

Tu žinai,kad aš negaliu jo žiūrėti.

Nuo: Camila

Tu prižadėjai.

Atsidusau ir supratau, kad neturiu kur dingt. Paspaudžiau, kad įsijungtu ir netrukus išgirdau Michael balsą kuris buvo vis dar toks pats tobulas.

Throwing rocks at your window at midnight
You met me in your backyard that night

Mėgavausi tikrai gražia daina ir Michael, bei Luke balsais. Vis dar nesupratau, kodėl Camila norėjo, kad aš pažiūrėčiau šitą dainą...

Bet tada aš supratau. Atsisukau tą vietą dėl kurios kaip suprantu ji norėjo, kad aš pažiūrėčiau ir pasiklausiau dar kartą. Tai buvo Michael.

I'm wrapped around your mother fucking finger.

Atsisukinėjau dar ir dar ir dar. Jaučiau kaip ašaros jau riedą ir net užkrito ant mano telefono.

Kam: Camila

Kodėl...

Nuo: Camila

Jis vis dar tave myli.

"Sveika Laure... woah. Kodėl tu verki?" Į kambarį įėjo Matthew ir aš greit užrakinau telefoną ir pradėjau valytis ašaras.

"Nieko, nieko" priverstinai nusišypsojau.

Jis susiraukė ir dideliais žingsniais priėjo arčiau manęs. Jis pagriebė mano telefoną ir aš išpūčiau akis, bandydama pasiimti atgal.

"Atiduok telefoną" suurzgiau.

Jis manęs neklausė ir atsirakino mano telefoną. Atsitraukiau nuo jo ir stebėjau jo miną. Jis buvo susiraukęs ir kažką spaudinėjo kai staiga jo veidas nukrito. Jame buvo susimaišęs skausmas, pyktis, liūdesys. Jis atsisuko į mane ir aš nežinojau ką daryt.

Matt nieko nesakė ir maniau, kad ta tyla mane nužudys ir sudraskys į skutelius.

"Aš taip ir maniau. Tu jį vis dar myli. Atleisk Lauren, bet aš negaliu taip daryti" jis papurtė galvą numetė mano telefoną ant lovos. Atsisukęs į spintą jis išsitraukė savo tašę ir pradėjo krautis savo rūbus.

Aš išpūčiau akis ir pribėgau prie jo.

"Ne, ne,ne. Prašau,nepalik manęs, aš atsiprašau ne" maldavau jo,bet jis manęs neklausė tik truputį pastūmė į šoną ir nuėjo į vonią susidėti ten esančius savo daiktus.

Pasiėmęs tašę jis pradėjo eiti link durų ir aš sekiau paskui, maldaudama, kad pasiliktų.

"Kokia esmė Lauren?" Jis pasižiūrėjo į mane su blizgančiomis akimis. "Pažiūrėk man į akis ir pasakyk, kad mane myli ir nori, kad pasilikčiau nuoširdžiai"

Aš pažiūrėjau jam į akis ir pražiojau burną, kad sakyti kažką,bet jokie žodžiai neišėjo.

"Taip ir maniau. Ate Lauren" jis užtrenkė duris ir dingo. Jis dingo.

Atsirėmiau nugara į duris ir nuslydau ant žemės. Su rankomis apglėbiau savo kelius ir verkiau. Verkiau. Verkiau. Verkiau.

Aš viską sugadinu. Jeigu nebūčiau palikus Michael tada, galbūt dabar būtų viskas gerai. Arba jeigu būčiau nesutikus žiūrėti tos dainos, galbūt dabar būtų viskas gerai su Matthew.

Bet dabar aš praradau ir Michael ir Matthew. Ir likau viena. Vėl.

MICHAEL POV.

"Aš nebegaliu" Abigail atsistojo nuo lovos ir nuėjo link spintos. Susiraukiau ir žiūrėjau ką ji daro.

Ji išsitraukė savo lagaminą ir pradėjo dėtis savo rūbus į jį. Pasimetęs toliau stebėjau ką ji daro.

Ji nuėjo į vonią ir iš jos išsinešė visą savo kosmetiką.

"Ką tu darai?"

"Aš nebegaliu Michael, supranti? Gyventi su žmogumi kuris nesuteikia to paties kaip tu jam. Aš tau nereikalinga ir pripažink sau tą" ji sumurmėjo.

"Ką tu nusišneki? Iš kur tu ištrauk...

"Aš žinau, kad vakar tavo išsiliejimas ant scenos tikrai nebuvo skirtas man" ji mane pertraukė. "Aš žinau,kad tai daina buvo skirta Lauren ir nė nebandyk gintis ir neigti, nes tai tiesa. Tu ją vis dar myli ir aš negaliu būti trečias ratas ten kur jis nereikalingas"

Ji pabaigė krautis savo daiktus ir ėjo link durų.

"Palauk, aš pasitaisysiu. Aš ją pamiršiu. Prašau nepalik manęs" maldavau.

"Ne, Michael. Tu jos nepamirši. Todėl eik susirask ją ir būk laimingas" ji atsiduso ir užsidėjus batus dingo. Ji dingo. Ji išėjo.

Antra mergina mane palieka. Aš ir vėl vienas. Ir kaltas tik aš...

[ Fake ] M.C.Where stories live. Discover now