17

1.8K 155 18
                                    

"Woah" sušnabždėjo Michael žiūrėdamas į telefoną.

"Kas?" Paklausiau,pakėlus akis nuo savo.

"Tu.. tas klipas. Pala, tu vonioje ir tu nuoga? Aš tikiuosi nerodys daugiau negu matos"

Aš nusijuokiau. "Ne Michael, nerodys jokių mano vietų, tik tą,kad aš tikrai ne su rūbais. Ir kodėl tu jį žiūri? Man gėda"

"Visi Twitter'į klausia mano nuomonės apie šitą klipą. Prisiminiau,kad nežiūrėjau. Tai va" jis palinksėjo. "Einu parašysiu kažką"

Atsidusau, dabar jis parašys kažką,vėl visi manęs nekęs.

@ Michael5SOS: @ LaurenJauregui labai džiaugiuos mano merginos sėkme. Jeigu ji laiminga,tai ir aš :)

Nusišypsojau ir atsisukau į Michael. Jis man mirktelėjo ir toliau įniko į savo telefoną. Aš padariau tą patį.

Dar didesnė kalė nei maniau.

Turbūt ji iš Michael telefono parašė.

Vargšas Michael.

#freeMichael

Atsiknisk nuo mano Michael kekše.

Dink iš gyvenimo.

Netrukus #freeMichael gavo didelę tendenciją ir atsirado pačiame viršuje, dažniausiai naudojamų tag'ų.

"Kas per velnias?" Sumurmėjo sau po nosim Michael, turbūt pamatęs, bet nespėjau išgirst ką toliau jis sakė nes verkdama užbėgau į viršų ir užsirakinau kambarį.

Michael atbėgo paskui ir pradėjo baladot į duris ir prašyt, kad įleisčiau.

"Lauren, tik nedaryk nieko durno"

Karčiai nusijuokiau. "Nesijaudink,neįšdrįščiau sau taip pasidaryt. Bet jeigu ir padaryčiau, visiem tik geriau būtų" nusivaliau ašaras ir atsisėdus ant žemės šalia durų atrėmiau galvą į sieną.

"Tu žinai,kad jie tiesiog pavydi? Jie nėra fanai, jeigu taip elgiasi. Jeigu aš laimingas, vadinasi ir jie turi būti laimingi" jis atsiduso.

"Bet ar tu laimingas?"

"Taip, aš laimingas"

***

Pramerkiau akis ir pajaučiau kaip man skauda visą kūną. Supratau, kad miegu tokioje pačioje pozicijoje: ant žemės ir prie sienos. Atsargiai atsistojau ir išėjau iš kambario.

Pašokau iš išgaščio kai pamačiau, kad Michael buvo šalia mano durų,taip pat ant žemės ir miegojo. Jis buvo rankomis apsivijęs aplink save.

Atsidusau, nes man jo pasidarė gaila. Atsargiai pritūpiau šalia ir apsivijau jį savo rankomis. Jis truputį išsigando,bet taip pat mane apsikabino.

"Neklausyk ką jie sako" jis sumurmėjo.

Linktelėjau. "Pasistengsiu"

***

"Aš galvojau,kad tu atidarysi duris ir šokau į glėbį. Pagal viską turėjom kristi,bet mane pagavo,o pasižiūriu,Luke. Aš atsiprašiau,paaiškinau kaip yra, aišku išraudau kaip burokas ir kaltinu tave" Camila murmėjo į telefoną.
"Gavos geriau nei tikėjaus"sukikenau.
"Hahaha, jis mielas"
"Man atrodo,tu jam irgi patikai" šyptelėjau pati sau.
"Manai?"
"Taip"
"Aww" ji numykė ir aš nusijuokiau.
"Tu toks vaikas"
"Lauren!" Ji sušuko, kad net pašokau.
"Ko tu rėki,aš vis dar čia"
"Tu žinai kada Michael gimtadienis?"
"Nu ne" susiraukiau.
"Lapkričio 20" ji vėl sušuko.
"Šiandien kelinto?"
"Lapkričio 16,durne lipk iš lovos ir pirk dovaną"
"Gerai,gerai" atsidusau ir padėjus ragelį išlipau iš lovos.

Ką man jam pirkt?

[ Fake ] M.C.Where stories live. Discover now