14

1.9K 138 28
                                    

"Sveikas Ethan" nusišypsojau ir apsikabinau su vaikinu.

"Labas, Lauren. Senai matyta" jis sukikeno ir prisėdo priešais mane.

"Tiesa" linktelėjau.

"Tai pasakok kas su tuo Michael" jis prisimerkė.

Atsidusau ir nusijuokiau "tai va..."

***

"Wow. Neišgyvenčiau" jis papurtė galvą.

"Nėra taip ir blogai. Na supranti jis mielas ir geras vaikinas, bet žinoma esu suvaržyta ir tai tikrai nervina" nuleidau galvą.

"Na,liko maždaug du metai tiesa?" Jis pasitikslino.

Linktelėjau "jo kažkur panašiai"

"Kada jis grįš?"

"Po savaitės. Šiaip pasiilgau jo. Įpratau,kad namie ne viena. Todėl ir pasikviečiau tave"

"Wow ačiū" jis pavartė akis.

"Tu žinai ką turiu omeny" silpnai jam trinktelėjau.

"Žinau,žinau. Gerai, manau jau turėčiau eiti. Su Grayson susitiksim nes senai matėmės" jis atsistojo.

"Perduok linkėjimus,iki" atsisveikinau ir jis man nusiuntęs šypseną išėjo.

Dar truputį pasedėjau ir pati išėjau iš nuobodžios kavinukės.

***

Nusivaliau ašaras ir atsiliepiau į Skype skambutį.

"Sveika Laur... woah. Kas tau atsitiko?" Michael susiraukė.

"Adam" suurzgiau.

"Ką jis padarė?" Jis atsiduso.

"Nematei žiniasklaidos?"

"Tuoj" jis iškėlė rodomąjį pirštą ir pasiėmęs telefoną pradėjo kažko ieškot.

"Ar garsios grupės 5 Seconds of Summer narys Michael Clifford išsiskyrė su savo ilgamete mergina, garsiu modeliu Lauren Jauregui? Ar mergina džiaugiasi kol jos jaunikis išvažiavęs ir laksto paskui kitus" jis garsiai perskaitė skiltį. "Kas jis toks?" Pasakė pažiūrėjęs nuotraukas.

"Mano pusbrolis! Aš net su savo pusbroliu  negaliu susitikt nes matai aš tave išdavinėju!" Vėl sukūkčiojau.

"Paskambink Adam ir paaiškink,kad jis tavo pusbrolis. Tą patį padaryk socialiniuose tinkluose" jis ramiai man pasakė ir aš truputį apsiraminau.

"Gerai" linktelėjau ir jis nusišypsojo.

"Gerai,turiu lėkt.  Vaikinai kviečia" jis pamojo ranka ir mes atsisveikinę išjungėm skambutį.

Taip ir padariau. Paskambinau Adam ir paaiškinau,kad Ethan yra mano pusbrolis. Netrukus tą patį padariau ir visuose socialiniuose tinkluose kuriuos turiu.

Taip pat, pastebėjau,kad Michael kažką patweetino ir pažymėjo mane.

Nesuprantu tų žmonių, kurie rašo straipsnius tik tam,kad sužlugdyti draugystes. Iš tokių žmonių turėtų būti atimtas darbas. Aš pasitikiu Lauren ir žinau,kad ji niekada neišduos manęs. Su savo PUSBROLIU. @ laurenjauregui

Nusišypsojau ir parašiau jam žinutę kurioje padėkojau.

***

Ji stora kekšė kuri nenusipelnė Michael

Jis su ja tik iš gailesčio

Ji baisi

Kaip ji dar gali būti modeliu?

Ji nieko verta

Kodėl ji dar gyva?

Lauren spausk giliau, pjauk giliau.


Pabudau visa išpilta prakaito. Suknistas košmaras. Stovėjo trys merginos ir aš buvau šalia jų. Jos manęs nematė ir kalbėjo tokius dalykus,visai kaip ir internete skaičius. Aš verkiau, rėkiau, bet jos manęs negirdėjo.

Kodėl man?
Kodėl man taip nesiseka?
Ką aš blogo padariau?


Geraiii. Aš suknistai sergu. 😬😬

[ Fake ] M.C.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant