Nagyon régen történt...
Kezdetben a vadon felett nem uralkodhatott senki. Még nem taposták kutyamancsok e vidéket, még nem töltötte be vonyítás éneke a sötét éjszakát. De hol vannak a farkasok és a kutyák? - kérdezhetitek. Minden a két ősszellem énekével kezdődött... Fent, a felhők felett, Dhimériában éltek, ahol senki nem tudja, mi rejtőzhet.
Effys a fény és Skotadi volt a sötétség szelleme. Effys megteremtette az életet Aigantu földjén, Skotadi teremtményeket hozott létre mellé: démon hiénákat, nagymacskákat, szörnyetegeket és szörnyfarkasokat, más rémségeket. Aigantu kegyetlen világgá vált. Effys nem nézhette tétlenül testvére pusztítását, még ha más is volt a szándéka. Puszta erejéből a természet elmeit lelkekké változtatta: a víz, a föld, a tűz a levegő és a fém szelleme született meg. Név szerint: Neró, Nelada, Ignis, Aerisz, és Metallum.
Aigantura visszaállt a rend. A hiénák bizonyultak a legerősebbnek, ők uralkodtak a szörnyetegek felett. De, nem élt bennük a bölcsesség, és Effys saját képmására teremtett egy testvérfajt: a farkasokat és a kutyákat.
Különbözőre alkotta őket. A farkasok a szívük szerint éltek, míg a kutyák az eszükre hallgattak inkább. A két faj kiegészítette egymást, legyőzték a démon hiénákat, ők uralták ezt a gyönyörű és fiatal világot.
De Skotadi máshogy látta őket. Szerinte meglett volna a farkasokban az, ami a kutyákban sosem: a mágia.
Létrehozta az élők mágiáját, melyet az érzelmek vezérelnek, és rávette a többi szellemet, hogy varázserejük egy részét a kiválasztott farkasoknak adják. Később, a kutyák szemében a mágia természetellenes és irtani való tevékenységgé vált. Valójában féltékenyek lettek a farkasokra, mert számukra ez megadathatott.
Háború robbant ki a két faj között. A farkasok elhagyták Amir világát, és a másik óriáskontinensre menekültek melyet Anayának hívtak. A kutyák eközben megalapították a négy birodalmat: a Nyugati, Északi, Déli és Keleti Birodalmat, ezt pedig az Őrkutyák Szövetsége védte. Hadseregük nőtt és nőtt...
De mivel elfordultak a szellemektől, elveszítették védelmezésüket. Effys segítette a farkasokat azzal, hogy a pozitív energiákból megteremtette a gottókat, vagyis rókákat és sakálokat, akik melléjük álltak. Mivel feladatuk az volt, segítsék a farkasokat a közelgő háborúban, ezért a fény szelleme fehér mágiával ajándékozta meg őket.
A kutyák viszont újabb támadást intéztek...
Erie, aki egy új szellem volt és a köveknek parancsolt, viszont megóvta a farkasokat: égbe nyúló, óriási hegyeket emelt a kutyák elé, ezt pedig Karusakan, az óriás sárkánykígyó védte. A hegyek azóta is Erie nevét viselik. Ő nevezte el a farkasokat calusa farkasoknak, ami a szellemek nyelvén ennyit tesz: a legyőzhetetlenek.
A két fajra beköszöntött a Kényszeredett Béke ideje.
Mostanáig.
YOU ARE READING
A Hold Királyai: Leilana /Farkasok napja/
FantasyAigantu földjén örökös harc folyik a kutyák és a farkasok között. A Kényszeredett Béke ideje azonban kezd lejárni, és az ellentétek egymásnak feszülnek. Leilana, aki a kutyák Nyugati Hercegnőjének, Thaliának az őre, félelmetes titkot tud meg saját...