Harmadik díjam! :D

220 12 10
                                    

Sziasztok! A mai nap során megkaptam életem harmadik díját :) Nagyon szépen köszönöm,  LeaWhite888 <3 <3 Egyszerűen olyan aranyos vagy ^^ Nem hittem volna, hogy ilyen hamar megkapom a harmadik díjamat. :) Mint mindig, most is szeretnék elnézést kérni attól, aki azt hitte új fejezet jön.

Lássunk is neki! :D

Tíz tény magamról:

1. Nem szeretem a gyümölcslevest.

2. Nagyon szeretem a pandákat. :)

3. Egy időben fent voltam Howsren és volt Battlefight-om is.

4. Szeretek festeni.

5. Egyik kedvenc könyvem a Harry Potter.

6. Kedvenc sci-fi íróm Isaac Asimov.

7. Nincs kedvenc szereplőm a saját történetemből, mert mindenkit egyformán szeretek.

8. Kedvenc ünnepem a Haloween és a Karácsony.

9. Régen sokat kajakoztam, de mostanában sajnos nincs rá időm.

10. Éppen most vagyok elsős középiskolában. :)

És most jöjjenek LeaWhite888 kérdései: 

1. Melyik a kedvenc virágod?

Sokféle virágot szeretek, de kedvencem talán az orgona és a levendula.

2. Van kedvenc sorozatod? Ha igen, melyik?

Alapvetően nem nézek "rendes sorozatokat" mert anime fan vagyok. Animéből kedvenceim a Vampire Kinght, az Ao Haru Ride és természetesen a Wolf's Rain. :)

3. Mit tennél, ha egy csomó pénzt nyernél?

 Ez attól függ, mennyi pénzről van szó. :D Ha nagyon sok pénz lenne, akkor biztosan elutaznék Hawaiira egy hétre, és utána elköltöznék Japánba. De szerintem adományoznék menhelyeknek is, és más segítő szervezeteknek.

4. Melyik a 3 legkedvencebb történted itt wattpadon?

Alapvetően nincs kedvenc történetem, mert sokat olvasok és szeretek. De nagyon szeretem az ELEVEN-t, Bik_Fa - tól, vagy az Egy Gonosz/ Kedves életét rekalaura - tól.

5. Mit utálsz legjobban egy történetben? (Pl rossz helyesírás, nincs happy end... stb)

A happy end hiánya általában nem szokott zavarni, kedvenc történetim is a szomorúbb művek közül kerülnek ki. A rossz helyesírást én sem szeretem, főleg ha egy jó történetben találkozok vele. Legjobban még is azt utálom, mikor egy történet túl nyálas, könnyen kiszámítható, vagy csak egyszerűen unalmas.

6. Kezdtél már el úgy történetet írni, vagy aki rajzol vmit rajzolni, hogy fogalmad sem volt a végén mi lesz ebből?

Hát ez egy nehéz kérdés. Igazából nem, mert szeretek mindent előre megtervezni, nem szeretek úgy írni, hogy nem tudom mi lesz a vége.

7. Mit teszel, ha nincs ihlet?

Többnyire zenét hallgatok, vagy DeviantArt-os rajzokat nézegetek. Olyankor mindig el tudok merülni a rajz alkotója világában, és nekem is az eszembe jutnak az ötleteim. 

8. Kertes, vagy tömbházban élnél inkább?

Inkább kertes ház, jobban szeretem a nyugalmat. :)

9. Nagyváros, vagy vidék?

Nekem a nagyvárosok túl zsúfoltak és hangosak, ezért ha választani lehetne, inkább vidék, mert az közelebb van a természethez.

10. Mit tennél, ha valaki követne téged az utcán?

Szerintem rendesen beparáznék. :D

Az én jelöltjeim:

Izabella0413 - Az istenem egy idióta

LeaWhite888 - Hullócsillagok városa

SaleraMatthews - A Remény Fénye

Bik_Fa - Music War

És végül az én tíz kérdésem:

1. Mit gondolsz az állatvédelemről?

2. Van kedvenc együttesed? Ha igen, kik azok?

3. Szereted az animéket?

4. Ki a kedvenc YouTube-osod?

5. Ha állattá tudnál változni, milyen állat lennél?

6. Ha létezne a  valódi Jurassic Park, elmennél megnézni?

7. Van olyan hely, ahova egyszer mindenképp el szeretnél utazni?

8. Hiszel a természetfeletti dolgokban?

9. Van kedvenc társasjátékod?

10. Van olyan történet (pl. film, könyv, anime) aminek nagy rajongója vagy, valamilyen kedves emlék miatt?

Ez lenne az én tíz kérdésem, és jövő héten hozom az új részt! :D

Rylie16

A Hold Királyai: Leilana /Farkasok napja/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora