Taaak po dlouheee době :) (Omlouvám se za chyby)
Z pohledu Kelsey:
Můj žaludek klesl.
"Kdo by tě chtěl doprdele zabít?" Šokovaně jsem řekla.
To byla debilní otázka a uvědomila jsem si to hned jak jsem otevřela hubu.
Jasně že je někdo kdo ho chce zabít, má nepřátele. Vědomě jsem si odfrkla sama pro sebe. A převrátila jsem očima.
"Není to jasné?" Justin posměšně odfrkl a kroutil hlavou, zlost byla evidentní na jeho hlase i v očích. Ty zlato-hnědo-medové oči se změnily na tmavou mlhu, a vymazala se z nich každá známka nevinnosti a naplnili se nenávistí.
Podívala jsem se na něj a chtěla jsem aby to rozvedl. Mohlo tu být více lidí co po něm šli. Jak jsem mohla vědět kdo to byl?
"Byl to Luke." Znechuceně odsekl, jeho tvář se zavrtěla úplným zhnusením.
Vyděsila jsem se při jeho jménu, nechtěla jsem si vzpomenout na to co se tehdy stalo, ale nemohla jsem si pomoct... "Proč by tě chtěl Luke zabít?"
Justin se chraplavě zasmál a kroutil hlavou. "Proč by nechtěl?" Přesunul oči z jeho auta na mě.
Pokrčila jsem rameny. "Nevím ..."
"Nebuď naivní Kelsey." Justin si olízl rty a podíval se mi do očí.
"Nejsem." Protestovala jsem.
"Ano jsi." Podíval se jinam. "Každej má důvod aby mě chtěl vidět ležet pod kytkama."
"Ale proč -"
"Protože se známe." Zase se podíval jinam. "Nechápeš to?"
Pomalu jsem zavrtěla hlavou.
Povzdechl a zavřel oči předtím než je zase otevřel. "Měli jsme něco společného a odešli jsme aniž bychom se ohlídli. Chtěl mě mrtvýho, chtěl abych byl pryč - To si škrtni - chtěl abys ty byla pryč. "
Vykulila jsem oči. "Mě? Proč? "
"Protože ví že pro mě něco znamenáš." Justin zašeptal, oči měl prázdné, tělem byl přítomen ale myslí byl jinde. "Věděl že když tě vezme a nechá tě projít peklem zabije mě to. Kdybys byla mrtvá byla by to dostatečná pomsta. "Polkl a pokračoval. "Srazil by mě na kolena neuvažoval by jsem normalně kdyby jsi nebyla a byl bych snadnej terč aby mě zabil."
Přikývla jsem, pomalu jsem to vnímala ale už jsem to i chápala. Cítila jsem jak se mi zrychlil dech když řekl že mu na mně záleží, ale taky když jsem pomyslela na to že bych mohla umřít a Justin taky.
"Jeho plán se nezdařil když jsem se tam objevil a nechal jsem ho projít peklem já. Nesnášel to a když jsme oba odešli ruku v ruce naštvalo ho to ještě víc protože jsme se bezpečně dostali pryč i když jsme měli pár ran. "Zastavil se. "Chce odplatu Kelsey." Těžce vzdychl. "A nepřestane dokud ji nedostane." Kousla jsem se do rtu. "Stejně nechapu proč tohle všechno děla když jsi ho nechal na žívu..."
Justin se zasmál. "Nemá to v hlavně v pořádku Kels." Podíval se dolů na ruce, a začal mi to vysvětlovat. "Chce mě pryč z obrazu." "Nechápu jak tohle celí vlastně začalo. Teda proč dělat tohle všechno když je naživu a je mu dobře? I když si ho postřelil pořád dýchá - "
"Nikdy to nepochopíš."
Zamračila jsem se. "Ale ano pochopím jen mi to musíš vy -"
Justin zavrtěl hlavou. "Už takhle toho víš moc."
ČTEŠ
DANGER
FanfictionOna je hodná slušně vychovaná. Neví co to je "bavit se" je zavřena pořád doma... On je 'špatný' nežije s rodiči, ale se svím 'gangem' a dělá věci, které normalní lidi nedělají on je DANGER... Jeden okamžik jim oboum...