Tak doufam že se bude líbít :)) omlouvám se za chyby a příjemné čtení :))
Byl pátek večer a já jsem zase neměla co dělat. Neměla jsem co dělat s mým nudným životem jedině koukat na telku, být na počítači nebo kontrolování telefon jestli mi někdo napsal - nikdo mi nenapsal. Naštvaná a vytočená sem se postavila a odešla sem do svého nudného pokoje kde jsem zase neměla nic lepšího na práci.
Hlavu jsem zaryla pod deku mojí neustlané postele a křičela sem do polštáře.Proč nemůžu být normální? Co? Chci toho tolik? Chci jen jít ven a uvolnit se.
A zase, toto neni v mojí povaze. Narodila sem se a byla sem vychovanná jako křesťanka a naučili mě že mám respektovat svoje tělo a mojí morálku a že Bůh se kouká na všechno co dělám. Naštvaně sem vzdychla.
Kdyby moji rodiče zjistili že sem dělala věci, které jiní normální týnejdři dělají, zamkli by mě do pokoje na celé týdny (jestli ne na víc)dostala bych zaracha což znamená žádná telka, počítač ani mobil a všechno na čem v mém životě záleží.
Takže radši budu ležet tady a budu smutná po zbytek života a potom, och ano... umřu.
Bylo to jako kdyby Bůh poslechnul mojí prosbu a můj vnitřní nářek protože okamžitě mi přišli 3 sms-ky a ve všech bylo to stejné: Block Party, dnes o půlnoci v Richmonde všichni jsou pozvaný.
Moje vnitřnosti se třásli vzrušením rychle sem se převrátila z postele, podívala sem se na hodiny a bylo 23:30. Co mi dalo jenom půlhodinu na to aby jsem se dala dokupy a vypadala pěkně. Aspoň tak pěkně jak se dá ...
Nevím proč sem dneska večer tak náhle ve vnitru cítila dobrodružství, ale líbilo se mi to. Dalo mi to úplně novou chuť do života. I po mé představivosti o tom co by se mi stalo kdyby to moji rodiče zjistili. Plánovala jsem udělat nemyslitelné. Chtěla jsem utéct..
Spěchala sem do koupelny, rychle jsem si svlékla všechno oblečení,pustila sem horkou vodu předtím než sem šla do sprchy a nechala sem kapičky zahalit mě do páry.
Po tom když sem se osprchovala, obmotala jsem si okolo sebe ručník,předtím než jsem přeběhla přes pokoj k mojí skříni. Vyhazovala jsem všechno co bylo uvnitř, nemohla jsem uvěřit že jsem neměla ani jeden outfit, který by vypadal aspoň trošku dobře na párty ale potom moje oči zahlédli úzké rifle, bílé volné tričko, které jsem měla přesně pár centimetrů nad břichem a na to koženou bundu. Ano, toto je přesně to co jsem hledala, ani sem nevěděla že něco takového mám ale nestěžovala jsem si. Bůh byl tentokrát na mé straně..Chystala jsem se toho využít.
Rychle sem odhodila ručník na podlahu, oblékla jsem si podprsenku a kalhotky předtým než jsem se nasoukala do riflí, trička a bundy. Natáhla jsem si ponožky předtým než sem si obula černo bíle conversky.
Vypadám úžasně řekla jsem si pro sebe jak jsem se podívala do zrcadla vedle mě. Cítila jsem se živá, čerstvá a hlavně! milovala jsem úplně každou sekundu z toho.
ČTEŠ
DANGER
FanfictionOna je hodná slušně vychovaná. Neví co to je "bavit se" je zavřena pořád doma... On je 'špatný' nežije s rodiči, ale se svím 'gangem' a dělá věci, které normalní lidi nedělají on je DANGER... Jeden okamžik jim oboum...