Tak tu je další část a omlovám se za chyby dneska jsem nějak mimo :D
Z pohledu Justina:
Po tom jak jsem si dal sprchu, cítil jsem se mnohem klidnější než předtím.
Jasný, že líbání s Kelsey mě dost uklidnilo, ale ten pocit jak mi horká voda uvolňovala svaly mi ten pocit ještě znásobil.
Obtočil jsem si ručník kolem spodní části těla, otevřel jsem dveře z koupelny a vešel jsem do pokoje kde jsem opatrně přešel k prádelníku a ujišťoval jsem se že nevzbudím Kelsey.
Když jsem bez zvuku prošel, otevřel jsem šuplík s pyžamy, vytáhl jsem si tepláky a tričko podobné tomu co jsem dal Kelsey, pustil jsem ručník na zem a natáhl jsem si je.
Prošel jsem si rukama přes vlasy, naposled jsem se podíval na Kelsey předtím než jsem vyšel z pokoje a zavřel za sebou dveře.
Seběhl jsem dolů po schodech a najednou jsem stál v tváří v tvář všem klukům sedícím na gauči, Bruce byl jedním z nich. Vzdychl jsem. Toto bude zajímavý ...
Olízl jsem si rty. "Čaute." Kousl jsem se do rtu, přemýšlel jsem jak budou reagovat, ale jediné co jsem dostal bylo ticho dokud Bruce nepromluvil.
"Jak se držíš?" Podíval se na mě, podíval jsem se mu do očí a viděl jsem, že to myslel upřímně.
Pokrčil jsem rameny. "Dobře, myslím." Sedl jsem si na pohovku a díval jsem se na kluky.
"Jak se má ona?" Bruce se zeptal po pár sekundách. Výstražně jsem zvedl hlavu.
"John nám řekl co se stalo." Polkl a zavrtěl se na sedačce.
Přikývl jsem a podíval jsem se na Johna aby mi to potvrdil. Když se na mě podíval pohledem, který říkal, že jim to řekl otočil jsem se zpět ke Bruce (Já nevím jak to sklonit :D Bruceovy zní divně :D tak pardoon :D ). "Je trošku otřesená, ale je v podstatě v pohodě ..." zastavil jsem se a vzpomínal jsem na to jak plakala v koupelně. "Mohla by na tom být líp." Opřel jsem se.
Přikývl. "Opravdu mě to mrzí."
Zmateně jsem svraštil obočí. "Proč? Nic si neudělal - "
"Ale ano udělal." Bruce zavrtěl hlavou. "Byl jsem dost hrubej na tu holku nahoře, které je předpokládám v tvém pokoji. Nikdy jsem nevěděl co pro tebe znamená ale dnešek mi otevřel oči. "
Zavrtěl jsem se na sedačce. Toto téma moc nemusím, takže jsem radši jen přikyvoval.
"Slyšel jsem co jí udělal ..." Bruce zavrtěl hlavou. "Měl jsi nás zavolat. Měli jsme tam být v té vteřině a ujistit se, že zaplatí za všechno čemu ji vystavil. "
Nemohl jsem si pomoct ale jemně jsem se usmál. Když to došlo na mě a lidi na kterých mi záleží kluci byli více než ohleduplný, jim na tom záleželo. "Díky já vím ale myslel jsem si že mám vše zvládnutý a měl jsem dokud mě Kelsey nezastavila když jsem toho debila chtěl zabít." Nemohl jsem si pomoct ale cítil jsem jak mě hněv ovládal.
Měl jsem ho zabít i přesto co chtěla ona ale nemohl jsem ji ještě víc rozrušit.
"Proč to udělala?" Bruce se na mě zmateně díval. "Když mi John řekl, že jste ho nechali naživu nemohl jsem uvěřit vlastním uším. Odkdy necháváš své oběti naživu? "
"Od té doby co Kelsey přišla do mého života." A toto byla pravda.
Bruce po tomto zůstal tiše a stiskl rty do tenké čárky, když to zpracovával. "Je stále vzhůru? Rád bych se s ní seznámil. "
ČTEŠ
DANGER
FanfictionOna je hodná slušně vychovaná. Neví co to je "bavit se" je zavřena pořád doma... On je 'špatný' nežije s rodiči, ale se svím 'gangem' a dělá věci, které normalní lidi nedělají on je DANGER... Jeden okamžik jim oboum...