39.Část "I warned you not to tempt me"

254 13 2
                                    

Tak po pul roce no :D 

Z pohledu Justina:

"V žádném případě s ním nebudu pracovat!" Vyštěkl jsem. "Bomby nebo ne, můžeme najít někoho jiného, kdo to udělá!" Zuřil jsem, tvrdohlavost se pořádně ukazovala.

Bruce těžce povzdechl a podepřel si nos.

"Přenes se přes to Bieber. Jsem jediný kdo je schopen udělat to správně a ty to víš. "Jason mě přerušil.

"Nezajímá mě to! Lepší by bylo kdyby to bylo celé špatně, než abych pracoval s takovým zkurvysynem jako jsi ty! "Jedovatě jsem vyprskl.

"Sakra Justine!" Bruce zakřičel. "Chceš se zbavit Lukeho nebo ne?"

"Samozřejmě že chci! Co je to za otázku? "Nevěřícně jsem se na něj podíval.

Bruce mě ignoroval a odmítavě zavrtěl hlavou. "Tak přestaň být kokot a nech ho ať pomůže!"

"Ne." Zasyčel jsem.

"Pro krista pána!" Jason zasténal a hodil se na gauč naproti mně, posadil se vedle Marca a Johna.

Vražedně jsem se na něj podíval. "Drž hubu."

Převrátil očima, očividně neměl náladu hádat se semnou.

"Nechceš se zbavit toho bastarda kterej se nepokusil zabít jen tebe, ale i tvou holku? Nezajímá mě jaké máš problémy s McCannem, mysli na Kelsey a její bezpečí. "

V duchu jsem zavrčel, věděl jsem že má pravdu. Mnul jsem si ruce, zakousl jsem se do rtu a přemýšlel jsem o tom. Samozřejmě Bruce vždycky ví co mi říct aby mě donutilo souhlasit.

Pokud se nezbavím Lukeho zase po nás půjde. Je to teď nebo nikdy.

Povzdechl jsem a podíval jsem se na Bruceho. "Dobře ale jen pro dobro Kelsey."

Bruce spustil ramena, byl rád že jsem si to konečně rozmyslel. "Díky." Vydechl.

Jason se okamžitě vzpružil, zvědavost z něj sršela. "Kelsey? Kdo je Kelsey? "

Trhl jsem hlavou abych se na něj podíval. "Ani na to nemysli McCanne." Varoval jsem ho.

Ušklíbl se a obranně zvedl ruce. "Jen jsem se ptal."

Zamračil jsem se a podíval se jinam.

"Je to tvá nová sexuální hračka?" Jason se zasmál, myslel si že je vtipný a čekal že se všichni budou smát s ním ale byl trošku mimo když vzduch ztuhl a všichni se opatrně dívali na mě a jeho.

"Raději si dávej pozor na hubu McCanne." Varoval jsem ho.

"Ty jí bráníš?" Jason zmateně zavrtěl hlavou. "Musí být opravdu dobrá v posteli když tě to tak štve."

Neváhal jsem předtím než jsem vyskočil na nohy. "Neřekl jsem abys zavřel hubu?" Zuřil jsem a ze rtů mi vycházelo vrčení.

Když si John všiml mého chování, rychle se postavil a chytil mě za ramena aby mě udržel. "Uklidni se brácho."

Jason se zasmál. "Aw, Bieber si našel přítelkyni? Tak rozkošné. "Výhružně mě pokoušel.

"Drž hubu." Vyprskl jsem, nechtěl jsem nic jiného než mu odtrhnout hlavu.

"Bože, Bieber," Jason se zakřenil. "Jen si dělám srandu. Nemusíš se chovat jako kdybych ti natáhl slipy. "

Vymanil jsem se z Johnova držení. "Ano? Takže, nemám náladu na tvoje patetické omluvy, že to byl jen vtip. Jen jdi udělat co si sem naneštěstí udělat přišel a konečně vypadni. "

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 11, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DANGERKde žijí příběhy. Začni objevovat