Buyuk gun geldi catti. Uvey babalarimla beraber arabaya atladim ve CEK'e dogru yola ciktik. Escinsel bireyler cocuk istedigi zaman buraya gelirdi ve henuz baska bir alternatifi bulunamadigi icin kendilerine anne adayi olacak bu ise gonullu olarak girismis saglikli bir bayanla isi pisirir (anladiniz siz dbfbfb) sonra bam 9 ay beklerlerdi. Birgun bunu ben de yapar miyim merak ediyorum. Suanda ne evlilik ne cocuk dusunecek kafa yok bende. Bizimkiler icin sevindim. Bir kardesim olmasina hazirim sanki.
Gelmistik. Hepbirlikte iceri girdik ve gorevli kadin babalarima selam verdi. Matt isi ustlenecegi icin one atildi ve sanki telepati yontemiyle anlasiyorlarmis gibi Damon'in dudagina bir opucuk kondurup gorevli kadinla birlikte icerideki odaya gittiler. Matt icin zor olmali. Insanlarin dikkatini dagitmak icin bircok farkli yontem kullaniyorlarmis. Kisilerin kulagina kulaklik takmak, televizyona odaklandirmak, en zor insanlar icin de kafalarina kese kagidi gibi birsey gecirmek. Bunu yapmadan once bireyler 1 haftalik psikolog yardimi aliyorlar. Gercekten zor bir is ama cocuk sahibi olmak icin yapilabilir birsey.
25 dakika sonra Matt odadan aglayarak cikti ve Damon ona kosmaya basladi. Beline sarildi ve oturdugumuz koltuklara dogru getirdi. Cok uzulmustum.
"Iyi misin?" Dedim
Matty:
"Tanrim korkunctu! Bunu atlatmak icin de tedavi gormem gerek sanirim" dedi ve Damon'un gogsune yaslandi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOLAND
Science FictionSadece eşcinsel insanların var olduğu bir dünya hayal edin ve hikayeye başlayın.