1 ay sonra
Vancouver'a ayak basmistim sonunda. Kasim ayindaydik ve burasi bayagi soguktu neyseki ustumde en kalin montum vardi. Damon ile FaceTime yapip iyi oldugumu bildirdim ve arkadaslarimla bulusmak icin yola koyuldum.
Grubu 3 kisi olusturuyorduk (ben dahil) birinin adi Nova digerinin ise Stephen'di (Kanada'ya gelirim de Stephen Amell'in ismini gecirmeden gider miyim hic? Dhsjds) Nova 20, Stephen ise 19 yasindaydi ve ben de 1 ay once 20. Yas gunumu kutlamistim.
Iner inmez oyalanmadan ayarladigimiz adrese dogru yola ciktim. Bir taksi cevirip adresi verdim ve 25 dk suren yolculuktan sonra gelmistim. Studyo gibi bir yerdi burasi taksiciye parasini verdim iyi gunler dileyip kapidan ciktim. Studyo benzeri seyin kapisinin onundeydim. Kapiyi acar acmaz ustume yumurta kutulari dustu. Ve arkasinda ortaligi toplamaya calisan Stephen vardi.
"Hey gelmissin!! Seni bir yarim saat sonra bekliyorduk."
"Eh ben varken ucak rotarsiz inis yapti" Egom her zaman tavandaydi..
Stephen bana siritti ve gelip boynuma sarildi. Boyumuz neredeyse ayniydi. O bir erkege gore kisaydi. Sanirim Kanada'da tek kisa boylu erkek olabilirdi. Buradaki erkeklerin hepsi yakisikli ve uzun boyluydu. Ah erkekler ne de sansli diye ic gecirdim. Ben de erkek olsaydim cok mu olurdu yani?
Stephen'a yumurta kabuklarini toplamasinda yardim ettim ve onlari bir bir duvara yapistirdik. Tam 3 saatimizi almisti!! Kollarimin agrisiyla bir sandalyeye coktum. Stephen bir kahve alip geldi. Kahveye yillardir acmisim gibi hemen buyuk bir yudum aldim. Ve aklimiza Nova geldi. Islerin yogunlugundan onun yoklugunu farketmemistik. Iyi insan lafinin ustune gelecek ki telefonum caldi ve arayan Nova'ydi ve telasla:
"Gec kaldigim icin uzgunum millet birkac saat once motorumla ufak bir kaza yaptik merak etmeyin ben iyiyim tek hasar cebime geldi" dedi uzulerek
"Aman tanrim Nova! Iyi olduguna sevindim istersen islerin bitince eve gec biz de yarin devam ederiz"
"Iyi olur bu lanet olasi ifadeler son bulmayacak gibi sanirim bu gece karakoldayim"
"Onemli olan sana birsey olmamasi dostum yarin gorusuruz!" Dedim ve kapattim. Sanirim Nova biraz eli sıkı bir insandi. Canindan cok mali dusunen tiplerden. Bu beni biraz gerdi. Bu gunun bosa gectigine hafif uzulerek studyodan ciktik Stephen'la vedalastik yarin sabah 10.00'da gorusmek icin sozlestik ve ben otelimin yolunu tuttum. Odama giris yaptigimda kendimi direk yataga attim ve makyajimo temizlemeden kiyafetlerimi dahi cikarmadan hemen uykuya dalmistim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOLAND
Science FictionSadece eşcinsel insanların var olduğu bir dünya hayal edin ve hikayeye başlayın.