Dunyanin yaklasik 100 milyon nufusu var belki daha az. Cocuk sahibi olmak cok zor bir is. Herkes altindan kalkamaz Matt'de goruldugu gibi. Dunyanin her yerinde CEK gibi kurumlar var. Bazi yerlerde ise bu isler zorla yaptiriliyor. Genelev gibi bir yerde, cocuk isteyen ve cok parasi olan zengin is adamlari zorla bir kadin ile bir erkegi iliskiye sokup evlat ediniyor. Bu insanlar tam nefret edilesi turden. Kendi mideleri kaldirmadigi icin baskalarinin hayatlarini mahvediyorlar. Kadinlar ve erkekleri o yerde zorla tutuyorlar. Genelde dayanamayan kadinlari bayiltip islerini oyle goruyorlar. Ama hangi insanin psikolojisi dayanir ki buna? Zaten oraya dusen insanlar ya intihar ediyor ya da bir kosede olup gidiyor. Bana guvenin bu yerlere dusmek istemezsiniz.
Peki neden herkes birlikte olmayi sectigi insandan cocuk sahibi olamiyor. Insanlar agir bir yukun altina girmek zorunda mi? Boyle bir duzenin kimseye faydasi olmadigi icin bunu yapana birakin tapmayi nefret bile etmiyor insanlar. Yaratan diye birsey yok. Yaratana saygi yok. Nefret bile yok. Cunku insanlara eziyet etmeyi seven birine kimse tapmaz. Dunyanin onde gelen ulkelerinde bu duzene karsi cikan gruplar var. Bayagi da kalabaliklar. Ama hicbir seye faydasi olmuyor. Neden olsun ki? Kimse bunu degistiremez.
Bilim adamlari 2010 yilinda kadinlarin kendi kendine uremesini saglayan bir cozum buldu. Yapay sperm uretildi. Buyuk zorluklarla. Bunun haksizlik oldugunu dusunen erkek kesimi cok isyan etti. Sokaklara cikip her yere zarar verdiler. Dunya resmen savas yerine donmustu. 4-5 ay sonra da bilim adamlari yapay sperm uretimini yalanladi zaten. Belli ki gozleri korkmustu.
Insanlar durmaksizin bu iskenceye son vermek nedeniyle bir hal caresini bulmaya calisiyor. Ve hepsi umutsuzlukla sonuclaniyor. Iste dunyamizin lanet olasica kimseye faydasi olmayan duzeni boyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOLAND
Science FictionSadece eşcinsel insanların var olduğu bir dünya hayal edin ve hikayeye başlayın.