23

297 10 0
                                    

"Sana daha once duymadigin bir hikaye anlatacagim;

Zamanin birinde bir kadin vardi. Genelevde calisiyordu. Oranin isletmecisi, kocasiyla beraber cocuk sahibi olmak istedi. O kadindan.

Kadin oranin gozdesiydi. Alimli vucut hatlari vardi. Genetigine guvendigi icin onu secti. Kadin istemedi ama mecburdu. Daha once ona sadece cok parasi olan kadinlar geliyordu. Onla yatip kalkiyordu. Bu ilkti. Illegal bir sekilde cocuk sahibi olacakti ve çocuğunu vermek zorunda kalacakti. Baska caresi yoktu sonunda ölüm vardi.

Mekan sahibi isi kendi ustlendi ve kadini hamile birakti. 9 ay sonra guzel ve saglikli bir kiz çocuğu dunyaya geldi. Adam mutluydu, kocasi da oyle. Cocuk hastanede birkac gun müşahade altinda bakiliyordu. Kadin da dinleniyordu. Birkac gun sonra adam hastaheneye gitti. Kadini da bulamadi, cocugu da.. Kizi kacirmisti.

Adamin nevri dondu. Tum gucleriyle kadini aradi. Yoktu. Yillar boyunca kadini aradi, aradi ve bulamadi. Artik umudunu kaybetmisti. Vazgecmisti. Kadin yer yarilmis icine girmisti sanki.

14 koca sene gecti. Adam tamamen umudunu kaybetmisken bir haber aldi. Kadin Amerika'daydi. Emrinde çalıştirdigi adamlardan biri soylemisti. Bu sayede icindeki intikam duygusuyla harekete gecti. Artik kizi umrunda degildi. Kadina bu bedeli odetmeliydi. Adamlarini yolladi. Kadin, kizi ve yaninda baska bir kadin ile beraber araba yolculugu yapiyordu. Onlara acimadilar. Arabayla onlara çarpıp kadini ve yanindaki diger kadini sogukkanlilikla oldurduler. Adam intikamini almisti artik." devam etti

"Bu hikaye sana biryerden tanıdık geliyor mu Liza?"

HOMOLANDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin