14

457 14 0
                                    

Iceri girdigimizde Damon tezgahin ustunde duran sigara paketine yoneldi. Sigara mi iciyordu. Bir dakika sadece icmekle kalmamis bana da bir dal verdi. Bu davranisina cok sasirdim. Benimle her zaman arasinda mesafe vardi. Arkadas gibi degildik. Bu davranisindan gercekten yikildigini anlamak mumkundu. Oksure oksure onu dinlemeye basladim.

"Aylardir onunla konusmamistik. Ortak arkadasimiz Melanie sayesinde cok mutlu oldugu haberlerini aliyordum. Ama dun gece Jack is arkadaslariyla yemekteyken, Matt evdeki tansiyon haplarini hatta yetmezmis gibi kalp ilaclarini icmis. Yaklasik 20 tablet. Yaklasik yarim saat sonra kalp krizi gecirip yere yigilmis. Jack geldiginde direk ambulansi aramis. Suan durumu iyi. Yogun bakimdan cikarmislar. Ben de bu sabahin erken saattlerinde ogrendim ama gidemedim.. onu gormeye gidemedim" dedi. Sozunu hic kesmeden agzim acik bir sekilde onu dinlemistim. Gozlerinin doldugunu anlayinca. Kulleri uzamis olan sigarami sondurup Damon'a dogru atildim ve sikica sarildim ona.

"Simdi ne yapacagiz?" Dedim

"Bilmiyorum Liz, senin de duzenini bozdum. Oraya gercekten guzel bir is icin gitmistin ama benim gercekten sana ihtiyacim vardi"

"Oyle deme baba, senden daha onemli ne olabilir? Senden baska kimim var?"

Hafifce gulumseyip alnima uzun bir opucuk kondurdu.

1-2 saat dinlendikten sonra Matt'i gormeye gittik. Damon hastaneye girmedi. Onun yuzunu gormeye dayanamazdi. Pek empati kuramasamda anlayis gosterdim. Danismaya sordum ve odasina ciktim. Durumu iyi gibiydi. Uyandirmislardi.

"Liz!" Dedi heyecanla dogrulmaya calisirken

"Kalkma" dedim sogukkanlilikla

Ona baktigimda istemsiz bir sekilde kinlendim cunku Damon'un uzulmesine dayanamazdim.

"Neden boyle birsey yaptin?" Dedim biraz sertce

"B-bak Lizzy.. sana ve Damon'a yaptiklarim.. sizi bu kadar uzmem.. su cocuk meselesi.. sizsizlige alisamamam... karmakarisikligim..." diyebildi. Ama ne demek istedigini anlamistim. Yine de bunlar bahane olamazdi cunku hepsi kendi secimiydi.

"Damon'in gelmemesini anliyorum Liz, ama ona soyler misin; bir kez daha denemek istiyorum?" Dedi.

Bunu yuzsuzce ve son derece rahat bir sekilde soylemesine cok sinirlendim. Gergince ic cektim. Yuzune tiksinir gibi bakiyordum. Tiksinilecek bir insana donusmustu cok kisa bir zamanda.

"S-en bunu hangi curet.."

Gozum kapiya kaydi ve duvara yaslanmis dikilen Damon'i gordum. Suratindan anladigim kadariyla konusmalari duymustu..

HOMOLANDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin