2011 Senesi
Liza, ben ve esim Jennifer piknige gidiyorduk. Sonunda huzura kavustugumuzu hissediyordum. Artik kotu gunler geride kalmisti. Sanki aldigim her nefes daha da ferahlamisti.
Ta ki; karsidan gelen bir araba bize carpip siddetle takla atana kadar. Arabadan indiler, Jen bayilmisti, korkmuyordum.
Bize dogru yurumeye basladiklarini gordum. Ensemde bir aci vardi. Liza'ya donup korkmamasini soyledim. Ciglik atiyordu. Kafasinda yara vardi.
Adamlarin derdini anlamistim. Olum korkutucu degildi benim icin. Onemli olan kizimin cekecegi aciydi.
Gogsumde ani bir aci olustu. Oluk oluk kan akiyordu. Yavas yavas bilincim kapanirken Liza'nin arkadan uzattigi elini tuttum ve "Seni seviyorum" diye fisildadim.
Cok sey soylemek istiyordum. Kuru bir soz olmasi icimi acitti. Acim bir anlik gitse ve ona son kez sarilsam diye dusundum.
Goz kapaklarim agirlasmaya baslamisti.
Nefes almakta zorlaniyordum.
Adamlar hizlica geri donmeye baslamisti.
Kafami sag yanimda oturan Jen'e cevirdim o da vurulmustu kalbinin biraz asagisindan kan akiyordu. Istemsizce gulumsedim. Ona olan sevgimi dusundum.
Artik Liza'nin cigligini da duymuyordum. Etraf agir bir sekilde karariyordu. Sesler yavas yavas azaliyordu. Sonrasi sadece bosluktu artik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOLAND
Science FictionSadece eşcinsel insanların var olduğu bir dünya hayal edin ve hikayeye başlayın.