13

476 14 0
                                    

Telefonun sesiyle uyandim. 4 cevapsiz cagri vardi. Saat sabahin 9'uydu. Arayan ise Damon'di endiselenip geri dondum.

"Gunaydin. Onemli birsey mi var?"

"Evet Lizzy, sey tatlim dun gece bir haber aldim" Sesi titriyordu

Cevap vermedim. Devam etmesini bekledim. Gercekten korkmustum.

"Matt bileklerini keserek intihar etmis"

Birsey soyleyemedim. Sanki bir parcam kopmustu o an. Soka girdim.

"Ilk ucakla geliyorum" deyip kapattim. Nasil oldugunu bile soramadim. Gidip hemen gormem gerekiyordu. Aslinda Damon'un sevgisine ihtiyacim vardi. Ona sarilmaya ihtiyacim vardi. Matt'i severdim bu yaptigi seye ragmen seviyordum. Cok nadir de olsa beni ariyordu. Damon'dan ayrilmisti yeni sevgilisiyle mutlu olmak icin gitmisti. Peki neden intihar etti? Mutlu olmak icin gidip husrana mi ugradi?

Havaalanina varinca Nova ve Stephen'i aradim. Kopegimiz Pillow'un bacagi kirilmis gitmem gerek diye yalan soyledim. Inanmadilar sanirim. Ailem hakkinda olanlari baskalarina anlatmayi sevmeyen bir insanim. Birilerine derdimi de anlatmayi sevmem. Icime kapanik ve duygusal biri olmusumdur hep.

Birkac saat sonra California'ya inis yapmistim. Icimden eve gitmek gelmiyordu ama mecburdum.

Eve varinca beni ilk Pillow karsiladi. Bayagi buyumustu. Kocaman cussesiyle ustume atlayinca beraber yere dustuk. Durmadan yalamaya basladi. Cok ozlemistim ama birden aglamaya basladim. Artik ne hissedecegimi sasirmistim. Damon dis kapiyi acip yanima dogru geldi. Yerden dogrulup ona kostum ve sarildim. Kokusunu cok ozlemistim. Yaklasik 1 dakika boyunca simsiki sarildik. Damon aglamaya baslamisti. Hissediyordum. Demek ki hala unutamadi. Sonucta kolay birsey degildi. Onu yalniz birakarak ne kadar buyuk bir hata yaptigimi idrak ettim. Bencilce bir davranisti. Onun bana ihtiyaci vardi.

Birbirimizden kopup iceri gectik. Konusmamiza bile gerek yoktu. Bakislarimizla anlasiyorduk. Muhtemelen o da aklindan bu isin altinda baska birsey oldugunu geciriyordu. Anladim ki konusacak cok sey vardi.

HOMOLANDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin