Rozdział 38

1.4K 136 45
                                    

***Adrien***

kurcze... jak jej to powiedzieć? Przecież nie powiem jej że ktoś zaatakował nas w kawiarni gdy omawialiśmy plany jej przyjęcia urodzinowego...

-ona... ? -poganiała mnie Mari

-Ehh... no bo Alya jest w ciąży a dziś gdy byliśmy w kawiarni na przerwie to ktoś nas zaatakował i Alya została bardzo ale to bardzo zraniona i pojechała do szpitala, więc ja i Nino pojechaliśmy do szpitala do niej i tam się dowiedzieliśmy że jej dziecko umarło a ona sama nie jest w lepszym stanie - wyrzuciłem to na jednym wydechu. Ona się zalała łzami dopiero po 5 minutach gdy do niej wszystko dotarło. Kurcze... co by tu zrobić by ją pocieszyć... nie znam się na dziewczynach!

-A-a kto to z-zrobił-ł - powiedziała jąkają się

-nie wiem... ale skądś kojarzyłem jego włosy... (nie ma to jak rozpoznawać sprawcę po włosach... ~dop.a)  Rude... bardziej czerwone.. wiesz może o kogo chodzi? - spytałem się jej no bo ja nie kojarze tych włosów... no dobra trochę mi się kojarzą z Arielką ale HELLO!!! Arielka mieszka w wodzie... a nie tu! tylko raz dostała nóg!

-Już wiem kto to

-Możesz powiedzieć kto?! bo chyba nie Arielka!

-Kurwa, debilu, to Nathaniel!!! - krzyknęła. No tak! stąd kojarzyłem te czerwone włosy! (brawo! odkryłeś Amerykę blondasku! ~dop.a)

-Jaki ja jestem głupi - powiedziałem i przybiłem se Facepalma (?) 

-oj bardzo głupi... - potwierdziła

-no dzięki... A wiesz może gdzie go szukać? 

-niee... ale wiem  gdzie możemy znaleźć jego kuzyna... 

-Gdzie? 

-Ehh,... czy moja piekarnia, coś ci mówi? 

-Oki... a kim jest jego kuzyn?

-Kurwa, nie zrozumiałeś?! BRIAN!!!! 

-aaaa...

-jesteś serio prawdziwym blondynem

-Jakbym nie wiedział...

-myślałam że nie wiesz...

-no dzięki

-Ależ nie ma za co skarbie

-Dobra! trzeba znaleźć ich obu!

-Aleee, czekaj... musisz jeszcze coś wiedzieć...

-Co?

-on ma barta... i nim jest

-Kim on jest? Kim jest brat Brian'a?? 

-on jest....


------------------------------------------------

Taki... dziwny rozdział... przynajmniej wiecie co z Alyą ALE ona przeżyje! Spokojnie! Prawda prawdą że straciła dziecko ALE TO SZCZEGÓŁ! Ona przeżyje! za dwa albo trzy rozdziały będzie bezpieczna spokojnie...\

Kim jest brat Brian'a? 

Brian ma fajnego kuzyna co? Dwa pedały to kuzyni,.... super to zaplanowałam! Jestem po prostu GENIALNA! 


ej dobra czekam na pytania od Was do mnie... i również czekam na okładki!

znowu mnie olewacie -.- no ale trudno! Nie wiem kiedy będzie kolejny rozdział bo chce się wziąć za kolejną książkę! 

papatki mordki ♥ 

Ciąg dalszy po mojemu... MiraculousOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz