Harry Potter zaklepal na dveře kanceláře Severuse Snape a po vyzvání vstoupil.
,,Ahoj" zavrněl Harry a líbnul Severuse na pravý spánek a poté se přesunul na jeho ušní lalůček.
,,Hmmm, ahoj. Jaký byl trénink?"
,,Docela ušel." zamumlal Harry a než se nadál, už seděl na Severusově klíně. Jeho protesty byly okamžitě umlčeny teplým jazykem jeho manžela který se dožadoval vstupu do jeho úst.
,,Dneska budu pracovat dlouho do noci tak na mě nečekej. Musím opravit dvě třídy testů a připravit podklady na písemky." řekl Severus poté co se dokázali oddělit.
,,Škoda. Nechceš si dát aspoň pauzu na večeři? Bude se ti pak pracovat lépe." usmál se na něj Harry.
,,Chci to mít co nejdřív za sebou." odpověděl Severus a přitom si pohrával s Harryho vrabčím hnízdem na hlavě.
,,Prosím. Najíme se doma ať nemusíme chodit do Velké síně a pak si dáme menší mazlení před krbem na pohovce. Musíš něco sníst a odpočinout si. Už pracuješ celé dopoledne. A nebo ty testy odlož na jindy." řekl Harry a udělal na něj psí oči.
,,Říkáš to jenom proto, protože jeden z těch testů je pro tvoji třídu! Promiň. Běž se najíst s kamarády do Velké síně a pak se jdi učit. Nerad bych abys dostal T (jako Troll). A abych nezapomněl. Když jsi byl pryč přišel ti dopis." zatímco povídal sahal do zásuvky pro obálku a dával pozor, aby neshodil Harryho ze svého klína.
,,Vypadá jako od Siriuse." zaradoval se Harry, ale vzápětí se zamračil na svého manžela, který udělal kyselou grimasu.
,,No tááák! Myslel jsem, že už jste se usmířili a dokážete spolu normálně mluvit." optal se Harry.
,,Není to nejhorší. Ale já a Black..." po Harryho zamračení se opravil ,,Sirius.. nikdy nebudeme nejlepší přátelé. Buď rád, že spolu dokážeme normálně mluvit, aspoň v rámci možností!" poté, aby se dostal do bezpečnějších vod, změnil téma.
,,Běž se najíst. Já si zavolám do kuchyně, aby mi poslali něco malého a vrátím se k práci." řekl a líbl svého manžela na tvář.Harry, který postřehl změnu tématu se zvedl z jeho klína, ale nechal to být. Nechtěl se hádat.
,,Jen pro pořádek. Já si pak ověřím jestli si jedl a jestli ne, tak si mě nepřej!" pronesl a odešel se najíst do Velké síně.Severus se s povzdech vrátil ke své práci. Zhruba po 20 minutách si v kuchyni objednal menší porci rýže s omáčkou a pokračoval dál. Rád by se s Harrym najedl v jejich bytě, ale měl práci, kterou musel nutně dodělat, pokud chtěl mít volnější příští dny.
ČTEŠ
SNARRY CZ
FanfictionPokud to není váš šálek čaje tak to PROSÍM nečtěte. Půjde o podrobný popis vztahu dvou mužů tak doporučuji číst 15+ Povídka nebyla napsaná za účelem zisku a všechny postavy patří J.K.Rowlingové Budu ráda za každý komentář ☺