24.díl - Dotěrný Albus Brumbál

2.2K 105 35
                                    

Čauky!
Mám pro vás novou kapitolu! Snad jste se na ni aspoň trošku těšili 😉
No... Přeji vám krásný zbytek neděle a pevné nervy na nadcházející týden 😆
Příjemné čtení 😙

❤adelka159

***

Severuse probudilo nečekané zhoupnutí postele a ztráta těla, ke kterému se zezadu tiskl.

Otevřel oči, podíval se na svůj budík, ležící na jeho nočním stolku a zjistil, že je jen něco málo po páté hodině ranní.

Unaveně padl zpět do peřin a zavřel oči, když uslyšel dávivé zvuky z koupelny. Proto tedy vstal a vydal se tím směrem. 

Harry se nakláněl nad záchodovou mísou a zvracel. 

Vytáhl sklenku ze skřínky a napustil ji studenou vodu. Potom přešel k Harrymu, který už přestal zvracet a mlčky mu ji podal, aby si mohl vypláchnout ústa. 

,,Lepší?" zeptal se ho, zatímco mu v malých kruzích hladil záda.

,,Jo. Díky," poděkoval s malým úsměvem na rtech a úlevně se o něj opřel, když se pokusil vstát na nohy. ,,Kolik je hodin?" zeptal se, zatímco se společným krokem vydali zpátky do ložnice.

,,Něco po páté. Klidně můžeš ještě spát," uklidnil ho a pomohl mu zpět do postele.

,,Severusi?" zamumlal Harry, když si lehal k němu.

,,Hmm?"

,,Uděláš pro mě něco?" zeptal se, s tím svým nevinným kukučem.

,,Záleží pouze na tom, co?" odpověděl a prohrábl jeho neposedné vlasy.

,,Přeměníš se, prosím? Moc prosím," zaškemral Harry.

Jakmile vyslovil svou prosbu, už před ním stála velká kočka, která se o něj otřela čumákem, a poté si k němu pod deku lehla a on se tak k ní mohl spokojeně přitulit. 

,,Ahh, tohle mi tak chybělo," zavrněl Harry a usmál se do hebkého kožíšku, když uslyšel souhlasné zavrčení a následné předení, když se začal pomalu probírat kočičí srstí.

Netrvalo to dlouho a oba usnuli. 

***

Harry se s trhnutím probudil.

Pokojně spal, přitulený k velké kočce, kterou objímal, když ho vzbudil zvonek od jejich komnat a hlasité bouchání na domovní dveře.

S povzdechem tedy opatrně vstal, aby neprobudil svého kocoura, a přivolal si z koupelny župan, který si následně oblékl na pyžamo.

,,Přejete si?" zeptal se vysokého muže s blonďatými vlasy, když otevřel dveře od hlavního vchodu, který byl jen pár metrů vedle od chrliče, jenž chránil vstup do ředitelny.

,,Agh," dostal ze sebe blonďák. ,,Vy budete nejspíš Harry Potter," konstatoval bez pozdravu a dál si ho prohlížel.

,,Ano. A vy jste..?" zajímal se Harry a stejně, jako muž naproti němu, si ho začal prohlížet.

,,Perkins. Armando Perkins, nový učitel Lektvarů," představil se mu a zahleděl se na něj ne příliš přátelským pohledem.

,,Aha," vysoukal ze sebe inteligentně Harry. ,,No... Máte něco na srdci, pane Perkinsi?"

,,Byl byste tak laskav a vyřídil Severusovi, že bych s ním rád odpoledne mluvil?" zeptal se vztekle.

,,Smím se zeptat, jestli to je něco pracovního?" zajímal se ,mile' Harry a přidal k tomu úsměv.

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat