2.díl - Dopis

3.6K 153 4
                                    

Poté co Harry opustil sklepení zamířil na večeři. Sedl si k nebelvírskému stolu na své obvyklé místo a nandal si jídlo. Za chvilku přišli i Ron s Hermionou držíc se za ruce. Harry se jen usmál a pokračoval ve své večeři.

,,Čau kámo!" zavolal Ron když se k němu blížili.
,,Já myslela, že budeš jíst ve sklepení s profesorem Snapem." prohlásila Hermiona.
,,Chtěl jsem. Má moc práce. Mimochodem, radši byste se měli kouknout na své poznámky z lektvarů. Dostal jsem varování abych se učil, že nechce abych dostal T."

Vzápětí se ozvalo trojhasné ,,Nééé" od Rona, Deana a Seamuse kteří si sedali na svá místa.

,,Nemůžeš ho nějak přemluvit Harry aby to odložil?" zeptal se Dean. ,,Ne. Promiň. Do tohohle si mluvit nenechá."

Po večeři se Harry vrátil do sklepení. Osprchoval se, oblékl, vyčistil zuby, vlezl do postele i s učením a šprtal se asi 2 hodiny dokud už nebyl kaput.
S povzdechem uklidil učení a vytáhl dopis od Siriuse, který si položil na noční stolek. Pohodlně se opřel o čelo postele, vytáhl pergamen z obálky a začal číst.

Milý Harry
Tvůj minulý dopis mě velmi potěšil.
Jsem rád, že se ti daří ve škole i v manželství (nad tímhle slovem Harry povytáhl obočí, vědom si toho co si o tom Sirius myslí). Chtěl bych vás oba pozvat příští týden ke mně domů. Pokud se nemýlím, mají by být dva dny volna plus víkend.
Příjde i Remus s Tonksovou. Napiš jak se má Ron a Hermiona a pozdravuj je prosím.
Mám tě rád.
Sirius

Když dočetl zaplavil ho hřejivý pocit uvnitř v hrudi. Byl rád, že se kvůli němu Severus se Siriusem snaží zakopat válečnou sekeru.

Vrátil pergamen zpět do obálky s tím, že na něj odpoví, až se zítra zeptá Severuse na tu návštěvu. Položil dopis na noční stolek, přiložil kouzlem do krbu a snažil se usnout i když věděl, že mu to bude dlouho trvat jelikož pod sebou nemá teplý pohybující polštář s pravidelným tlukotem srdce.

SNARRY CZKde žijí příběhy. Začni objevovat